پویش تهیه وسایل سرمایشی برای مددجویان بهزیستی آسیب دیده از سیل آغاز شد


پویش تهیه وسایل سرمایشی برای مددجویان بهزیستی آسیب دیده از سیل آغاز شد

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: پویش تهیه وسایل سرمایشی برای مددجویان بهزیستی آسیب‌دیده از سیل با شعار هوای هم را داشته باشیم، آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، احمد حاج‌دایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش بهزیستی استان مرکزی جهت کمک به سیل‌زدگان خوزستان آغاز شده و امیدواریم مردم خیر استان در این راستا همراهی لازم را همچون گذشته داشته باشند.

وی افزود: این پویش با هدف جمع‌آوری وسایل سرمایشی آغاز شده است. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اینکه نباید سیل‌زدگان را فراموش کرد، این پویش از سوی بهزیستی راه‌اندازی شده است .

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: با اجرای این پویش و جمع‌آوری مبالغ کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، وسایل سرمایشی از جمله کولرگازی و یخچال برای این افراد خریداری می‌شود. هموطنان خیر می‌توانند با مراجعه به سایت بهزیستی از طریق درگاه اینترنتی کمک خود را اهدا کنند.

حاج دایی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این کار می‌توانند هدایایی نقدی خود را از طریق نرم‌افزار سکه سامانه کیف همراه با شماره‌گیری #5*5*741*، شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی بانک ملی 2173455204003 و دستگاه‌های خودپرداز کلیه بانک‌ها پرداخت کرده و جهت کمک‌های غیرنقدی با شماره 32231200 تماس گیرند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی طرح صدقه تلفنی به شماره 7728 را یکی دیگر از راه‌های کمک به نیازمندان دانست و بیان کرد: علاقمندان می‌توانند با این شماره تماس و مبلغ مورد نظر خود را اهدا کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل