اجرای حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در قزوین


اجرای حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در قزوین

حذف قبوض کاغذی تلفن های ثابت پس از شهر محمدیه در سطح استان قزوین به صورت عملیاتی، اجرایی شد.

حذف قبوض کاغذی تلفن های ثابت پس از شهر محمدیه در سطح استان قزوین به صورت عملیاتی، اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرپرست مخابرات منطقه قزوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال و براساس برنامه ریزی های به عمل آمده، تصمیم به حذف قبوض کاغذی تلفن‌های ثابت در استان گرفته شد و برای این منظور شهر محمدیه با ۲۵ هزار مشترک به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شد.

حسین پیله فروش ها افزود: با اقدامات و اطلاع رسانی های انجام شده؛ این طرح در دوره نخست صدور قبوض که از اول خرداد ماه امسال انجام شد، با موفقیت پشت سر گذاشته شد تا جایی که میزان مشارکت مردم در خصوص پرداخت ها بیش از سایر ماه های سال بود.

وی با اشاره به ۴۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در سطح استان، تاکید کرد: شرکت مخابرات استان قزوین سالانه هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای چاپ قبض های تلفن ثابت هزینه پرداخت می کرد که با حذف این سیستم، این میزان صرفه جویی در سال رونق تولید از سوی این شرکت حاصل خواهد شد.

این مسئول مخابراتی تصریح کرد: برای عملیاتی شدن حذف قبوض کاغذی تلفن های ثابت در استان با بهره مندی از ظرفیت رسانه‌ها، بنرهای تبلیغاتی، شبکه‌های مجازی، ارسال پیامک و در روستاها نیز با کمک کارگزاران شرکت، بخشداران و دهیاران، ائمه جمعه و جماعات اقدام به اطلاع رسانی کردیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر سال اژدها بر متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟