دسیسه شیطانی یک زن برای مردان تنها


دسیسه شیطانی یک زن برای مردان تنها

یک زن با دسیسه های شیطانی مردان تهرانی را به دام های میلیونی خود می کشاند. ساعت یک ظهر ۲۷ تیر امسال مرد ۶۸ ساله ای در تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ از سرقت عجیبی پرده برداشت. وقتی فاش شد زن ۵۰ ساله ای با بی هوش کردن طعمه اش دست به سرقت زده است تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک وارد عمل شدند. تجسس های میدانی نشان داد، یک پیرمرد قربانی دسیسه زنانه شده است.

با دستور بازپرس پرونده،پیرمرد پیش روی تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و در بازجویی ها گفت: چند روز پیش در پارک شقایق محله مان تنها بودم که زنی به نام سهیلا در کنارم نشست و خیلی صمیمی با من سرحرف را بازکرد. وی ادامه داد:سهیلا از گذشته من و این که زن و بچه داری یا تنهایی؟ پرسید ! من هم گفتم چندسالی می شود که همسرم درگذشته است و تنها زندگی می کنم و از آن جایی که همدمی نداشتم با چرب زبانی نظر مرا جلب کرد و ناخودآگاه به وی اعتماد کردم، پس از چند دیدار حضوری با وی در پارک شقایق، سهیلا پیشنهاد داد تا برای انجام کارهایم به خانه ام بیاید و من هم قبول کردم .

پیرمرد فریب خورده گفت: وقتی وارد خانه شدیم او سریع به سمت آشپزخانه رفت و با شیطنت گفت: برایت یک نوشیدنی درست کنم تا باهم بخوریم ، بعد از چند دقیقه با دو لیوان نوشیدنی آمد و خوردیم اما در کمتر از ۱۰ دقیقه احساس سنگینی در سرم کردم و دیگر چیزی نفهمیدم، پس از گذشت ۲۰ روز بی هوشی در بیمارستان زمانی که چشم هایم را باز کردم تازه فهمیدم چه اتفاقی افتاده است و حدود ۷۰ میلیون تومان اموال با ارزشم از قبیل طلا و پول به سرقت رفته است.

دزدی های مشابه

کارآگاهان که خود را در برابر دزدی های خطرناک یک زن می دیدند با بررسی های اطلاعاتی فاش کردند سهیلا با همین شگرد از پنج مرد تهرانی به سرقت های میلیونی دست زده و هیچ ردپایی هم از خود به جا نگذاشته است. شش مرد تهرانی در برابر آلبوم زنان مجرم ایستادند و همگی یکی از زنان را که از زندانیان قدیمی بوده است و قبلا نیز با همین شگرد به سرقت از مردان تنها دست زده بود، شناسایی کردند.

بازداشت سهیلا

بررسی ها نشان داد اسم واقعی زن تبهکار سهیلا نیست و کارآگاهان که آخرین مخفیگاه زن شیاد را شناسایی کرده بودند روز ۲۵ تیر امسال او را با استفاده از اصل غافلگیری دستگیر کردند. سهیلا ابتدا ادعای بی گناهی کرد تا این که پیش روی شش مرد خشمگین ایستاد و گفت: با رهایی از زندان دوباره شروع به سرقت کردم و حدود یک سال است با شناسایی مردان تنها در پارک های محدوده نارمک تهران آن ها را اغفال می کردم و با وسوسه آن ها به خانه شان می رفتم و با ریختن داروهای بی هوشی در غذا یا نوشیدنی، آنان را مسموم و بی هوش می کردم. زن شیاد ادامه داد: بلافاصله با سرقت طلاها ، پول و دلار متواری می شدم و اموال سرقتی را به افرادی ناشناس در محدوده خیابان دماوند به قیمت کمتر از ارزش واقعی می فروختم. بنابه این گزارش، بررسی های پلیسی نشان داد که سهیلا از این شش مرد تنها یک میلیارد تومان سرقت کرده است. زن شیاد در بازداشت است و تحقیقات درباره اقدامات تبهکارانه دیگرش ادامه دارد.

توصیه پلیس

سرهنگ نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: مردم باید بدانند با افراد غریبه در خصوص اموال و دارایی خود صحبت نکنند و به صرف صحبتی کوتاه به آنان اعتماد نکنند و بدون تحقیقات کافی اجازه ورود به زندگی شخصی شان ندهند. وی ادامه داد: مردان یا زنان تنها باید مراقب باشند و فرزندان آن ها نیز باید مرتب به آن ها سربزنند و مراقب رفت و آمدهایشان باشند چرا که تنهایی شاید باعث شود آن ها زودتر و بی پرواتر به غریبه ها اعتماد کنند یا دچار وسوسه شوند و همین باعث می شود گروهی شیاد از این نقطه ضعف ها استفاده کنند.

kh​orasannews.‎​com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)