رسیدگی به روستاها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است


رسیدگی به روستاها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است

یزد - ایرنا - فرماندار اردکان گفت: رسیدگی به امور روستاها و تأمین زیرساخت‌ها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است.

بهروز شهابی زاد روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مسائل مربوط به برق‌رسانی و روشنایی تعدادی از روستاها و شهرهای اردکان را بررسی و مقرر شد از طریق همکاری بین‌بخشی، این مشکلات در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی در این نشست که بخشداران مرکزی، عقدا و خرانق نیز حضور داشتند بر لزوم استفاده از ظرفیت اعتبارات ملی و استانی در برق‌رسانی به روستاها تأکید کرد و گفت: در نظر داریم از طریق اجرای طرح‌های مشارکتی، مشکلات حوزه برق شهرستان را به حداقل برسانیم.

این مسئول انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه روشنایی بین ساکنان روستاها، مسئولان محلی و شرکت توزیع برق را از راهکارهای ارائه شده برشمرد و تصریح کرد: در همین قالب، برق‌رسانی به شهرک‌های بنیاد مسکن در روستاها را دنبال خواهیم کرد.

فرماندار اردکان افزود: تأمین چراغ معابر شهری عقدا و روستاهای بخش خرانق، استحکام‌بخشی تیرهای شبکه مزرعه‌نو - عقدا، تأمین روشنایی بلوار ورودی روستای رباط پشت‌بادام و برق‌رسانی به روستای رنجغان پیرو بازدید قبلی از این روستاها ازجمله مواردی است که در جلسه مذکور مورد توافق قرار گرفت.

وی با تأکید بر این‌که رسیدگی به امور روستاها و تأمین زیرساخت‌ها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است؛ خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و پی‌گیری مسئولان محلی به‌خصوص بخشداران، این پی‌گیری‌ها نتیجه‌بخش باشد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/‏‬ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق