رسیدگی به روستاها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است


رسیدگی به روستاها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است

یزد - ایرنا - فرماندار اردکان گفت: رسیدگی به امور روستاها و تأمین زیرساخت‌ها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است.

بهروز شهابی زاد روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، مسائل مربوط به برق‌رسانی و روشنایی تعدادی از روستاها و شهرهای اردکان را بررسی و مقرر شد از طریق همکاری بین‌بخشی، این مشکلات در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی در این نشست که بخشداران مرکزی، عقدا و خرانق نیز حضور داشتند بر لزوم استفاده از ظرفیت اعتبارات ملی و استانی در برق‌رسانی به روستاها تأکید کرد و گفت: در نظر داریم از طریق اجرای طرح‌های مشارکتی، مشکلات حوزه برق شهرستان را به حداقل برسانیم.

این مسئول انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه روشنایی بین ساکنان روستاها، مسئولان محلی و شرکت توزیع برق را از راهکارهای ارائه شده برشمرد و تصریح کرد: در همین قالب، برق‌رسانی به شهرک‌های بنیاد مسکن در روستاها را دنبال خواهیم کرد.

فرماندار اردکان افزود: تأمین چراغ معابر شهری عقدا و روستاهای بخش خرانق، استحکام‌بخشی تیرهای شبکه مزرعه‌نو - عقدا، تأمین روشنایی بلوار ورودی روستای رباط پشت‌بادام و برق‌رسانی به روستای رنجغان پیرو بازدید قبلی از این روستاها ازجمله مواردی است که در جلسه مذکور مورد توافق قرار گرفت.

وی با تأکید بر این‌که رسیدگی به امور روستاها و تأمین زیرساخت‌ها از اهداف مهم دولت تدبیر و امید است؛ خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و پی‌گیری مسئولان محلی به‌خصوص بخشداران، این پی‌گیری‌ها نتیجه‌بخش باشد.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۴/‏‬ ۶۱۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟