سعودی ها برای مقابله با ایران دست به دامن این زن شدند!+عکس


سعودی ها برای مقابله با ایران دست به دامن این زن شدند!+عکس

سعودی ها پس از شکست های پی در پی در برابر جمهوری اسلامی ایران این بار به یک زن پناه بردند.

پس از شکست های متعدد و پی در پی آمریکا و متحدانش در مقابل ایران به خصوص در هفته های اخیر، از سرنگونی پهپاد جاسوسی تا بازداشت 17 جاسوس آمریکایی، اینک شبکه العربیه می کوشد تا با یاری جستن از یک زن آمریکایی و توصیف آن به عنوان یک زن آهنین که رهبری جنگ اقتصادی ضد ایران را به عهده گرفته است، اندکی از آبروی خود و همچنین امریکا و رژیم صهیونیستی را حفظ کند.

شبکه العربیه در گزارشی آورده است در حالی که در رسانه ها به جان بولتون و مایک پامپئو به عنوان رهبران جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران اشاره می شود؛ یک زن آمریکایی در بالاترین رده های این جنگ قرار دارد و فرماندهی جنگ اقتصادی علیه ایران را عهده دار شده که البته در پشت پرده فعالیت می کند. این زن سیگال مندلکر نام دارد که معاون وزیر خزانه داری امریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی است.

سعودی ها برای مقابله با ایران دست به دامن این زن شدند!+عکس

شبکه العربیه در گزارش خود که از یک پایگاه آمریکایی ترجمه کرده است، ادعا کرد که مندلکر زمام امور در خصوص اعمال تحریم ها علیه ایران را به دست گرفته و تمام سیاست ها و نوع تحریم ها را خود تعیین می کند.

به نظر می رسد که رسانه های عربستان به درجه ای از ناامیدی رسیدند که برای مقابله با ایران و محور مقاومت که روز به روز قدرت و اقتدار خود را در منطقه به نمایش می گذارند، به امیدهایی واهی دل بسته است.

نقل از العالم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید