دانلود بازی بیلیارد اندروید آفلاین + نسخه بدون تبلیغات


دانلود بازی بیلیارد اندروید آفلاین + نسخه بدون تبلیغات

مجله آنلاین موبنا – یکی از شبیه سازهای جالب برای اندروید Pooking – Billiards City نام دارد این بازی افزون بر 100 میلیون دانلود از گوگل پلی داشته است و توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را تامین نماید. تجربه بیلیارد مرحله ای در Pooking – Billiards City تفاوت بازی Pooking – Billiards City با بقیه بیلیاردهایی که تاکنون دیده اید این است که در این بازی...

مجله آنلاین موبنا – یکی از شبیه سازهای جالب برای اندروید Pooking – Billiards City نام دارد این بازی افزون بر 100 میلیون دانلود از گوگل پلی داشته است و توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را تامین نماید.

دانلود بازی بیلیارد اندروید آفلاین + نسخه بدون تبلیغات

تجربه بیلیارد مرحله ای در Pooking – Billiards City

تفاوت بازی Pooking – Billiards City با بقیه بیلیاردهایی که تاکنون دیده اید این است که در این بازی خبری از رقیب برای بازی کردن نیست. بازی به صورت مرحله ای انجام می شود. در هر مرحله باید توپ ها را با توپ سفید وارد حفره ها کنید. هر چه جلوتر بروید بازی سخت تر می شود و کومبو گرفتن در بازی کار دشوارتری خواهد بود.

وقتی زمین بیلیارد مستطیل نیست!

خلاقیت جالبی که سازندگان بازی بیلیارد سیتی به خرج داده اند طراحی خارج از عرف زمین بازی بیلیارد در این بازی است. دیگر به شکل سنتی همه زمین ها مستطیل نیستند و شکل هایی مثل به علاوه، بیضی و چند ضلعی برای بازی کردن در نظر گرفته شده است.

هدف گیری و قدرت ضربه در بیلیارد

موقع زدن ضربات می توانید خط فرضی مسیر حرکت توپی که به آن ضربه وارد می شود، را ببینید در کنار این هدف گیری تنظیم قدرت ضربه هم اهمیت ویژه ای دارد. هرچقدر هم که زاویه را درست تنظیم کرده باشید اگر به اندازه کافی ضربه قدرت نداشته باشد، توپ وارد حفره نخواهد شد.

تا می توانید رنک S بگیرید

وقتی توپ ها را بدون خطا پشت سر هم وارد حفره ها کنید. امتیاز کوبمو دریافت می کنید و اگر تا آخر این کار را بدون خطا انجام دهید بالاترین سطح یعنی رنک S می گیرید. اگر هم خطا کنید رنک های پایین تر یعنی A و B نصیب تان می شود. بدترین حالت ممکن هم این است که انقدر خطا داشته باشید که اصلا هیچ رنکی به دست نیاورید و مجبور به تکرار مرحله شوید.

تصاویر بازی:

دانلود آخرین نسحه بازی بیلیارد (بروزرسانی مرداد 98) :

دانلود نسخه اصلی v2.8

دانلود نسخه بدون تبلیغات v2.10

دانلود بازی بیلیارد اندروید آفلاین + نسخه بدون تبلیغات

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو