دیمین لیلارد و دمار دروزن هم در جام جهانی بسکتبال شرکت نخواهند کرد اما چند بازیکن جدید به اردوی آمریکا دعوت شدند


دیمین لیلارد و دمار دروزن هم در جام جهانی بسکتبال شرکت نخواهند کرد اما چند بازیکن جدید به اردوی آمریکا دعوت شدند

دو ستاره بزرگ دیگر نیز از همراهی تیم ملی آمریکا در مسابقات جام جهانی بسکتبال کناره‌گیری...

طرفداری - دیمین لیلارد، پوینت گارد تیم بسکتبال پورتلند تریل بلیزرز و دمار دروزن، شوتینگ گارد سن انتونیو اسپرز جدیدترین بازیکنانی هستند که از حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی آمریکا برای حضور در جام جهانی بسکتبال 2019 که اواخر تابستان در چین برگزار خواهد شد انصراف دادند.

شمس کارانیا از اتلتیک گزارش داده است که علاوه بر لیلارد و دروزن، زاین ویلیامسون پیک شماره اول مراسم درفت 2019 نیز برای تیم آمریکا در جام جهانی بازی نخواهد کرد. همچنین خبر رسیده که توبایس هریس، سوئینگ‌من (بازیکنی که توانایی بازی در پست اسمال فوروارد و شوتینگ گارد را دارد) تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز نیز برنامه‌ای برای حضور در جام جهانی ندارد.

پیش از این نیز بازیکنانی همچون جیمز هاردن، آنتونی دیویس، بردلی بیل، سی‌جی مک‌کالم و اریک گوردون نیز از همراهی آمریکا انصراف داده بودند. کارانیا همچنین گزارش داده است که مارکوس اسمارت و جیلین براون از بوستون سلتیکس، تادئوس یانگ از شیکاگو بولز و جولیوس رندل از نیویورک نیکس به تیم دعوت شده‌اند و در کمپ تمرینی حضور پیدا کردند. داناوان میچل از تیم یوتا جز نیز به تمرینات آمریکا زیر نظر گرگ پاپوویچ ملحق خواهد شد. پاپ باید در نهایت 12 بازیکن را برای فهرست نهایی تیم خود انتخاب کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام