کلاه ایمنی هوشمند موتورسیکلت با قابلیت‌های ارتباطی


کلاه ایمنی هوشمند موتورسیکلت با قابلیت‌های ارتباطی
شرکت فورتیس از عرضه رسمی کلاه ایمنی هوشمند ام کی ۱ خود خبر داده که از رشته لامپ‌های ال ای دی، نمایشگر فوق دقیق، دوربین پیشرفته و بلوتوث برخوردار است.

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، شرکت فورتیس از عرضه رسمی کلاه ایمنی هوشمند ام کی ۱ خود خبر داده که از رشته لامپ های ال ای دی ، نمایشگر فوق دقیق، دوربین پیشرفته و بلوتوث برخوردار است، قابلیت‌های ارتباطی این کلاه ایمنی دریافت اطلاعات از طریق آن به منظور افزایش ایمنی را ممکن می سازد.

دوربین این کلاه ایمنی قادر به ضبط تصاویر با دقت ۱۰۸۰ پیکسل و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه است. همچنین حداکثر میزان تصویری که لنز این دوربین قادر به ثبت آن است، ۱۶۶ درجه است، این دوربین می تواند به مدت ۵ ساعت به شکلی بی وقفه به ضبط تصاویر ادامه دهد و این تصاویر بر روی کارت حافظه خود کلاه ایمنی ذخیره می شود.

قابلیت ارتباطی وای – فای این کلاه ایمنی ارسال تصاویرو ویدئوهای ضبط شده را به دیگر وسایل الکترونیکی و از جمله گوشی ممکن می کند. همچنین پخش زنده این تصاویر هم ممکن خواهد بود.

همچنین یک سیستم حذف سروصداهای مزاحم به میکروفون این کلاه ایمنی افزوده شده تا کیفیت صدای ضبط شده هم افزایش یابد.

کلاه ایمنی هوشمند موتورسیکلت با قابلیت‌های ارتباطی

بلندگوهای این کلاه ایمنی گوش کردن به موسیقی ضبط شده را هم ممکن کرده و استفاده از گوشی هوشمند یا دریافت دستورات مسیریابی را از طریق گوشی به صورت صوتی ممکن می کند. یک سیستم صوتی VOIP هم از طریق بلوتوث در دسترس است. اطلاعات محیطی نیز بر روی نمایشگر این کلاه ایمنی قابل مشاهده است، هر چند این کار ممکن است باعث حواس پرتی شود.

باتری ۱۴۰۰ میلی آمپری این کلاه ایمنی استفاده از آن را به مدت ۵ ساعت ممکن می کند. پرت یو اس بی نیز برای این کلاه ۱.۵ کیلوگرمی در نظر گرفته شده است. قیمت این محصول ۱۱۲۰دلار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی