ظریف با وزیر امور خارجه بولیوی دیدار کرد


ظریف با وزیر امور خارجه بولیوی دیدار کرد

تهران-ایرنا- وزرای امور خارجه ایران و بولیوی در دیدار با یکدیگر ، درباره مسائل مختلفی از جمله زمینه های اقتصادی و بهداشتی و درمانی گفت وگو کردند.

در دیدار«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و «دیگو پری روریگز» وزیر امور خارجه بولیوی ابعاد مختلف همکاری های دوجانبه بویژه در زمینه های اقتصادی، تجاری، بانکی، کشاورزی، بهداشتی و درمانی و ... مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به آمریکای لاتین سه شنبه اول مرداد وارد سانتاکروز بولیوی شد. وی در ایستگاه پایانی سفر به سه کشور آمریکای لاتین به منظور دیدار و گفت و گو با مقام های بولیویایی ساعتی پیش با استقبال خانم کارمن آلمندراس معاون وزیر روابط خارجی بولیوی وارد فرودگاه شهر سانتاکروز این کشور شد.
وزیر امور خارجه ایران در این سفر با اوو مورالس رییس جمهوری بولیوی دیدار کرد. دیدار با دیه گو پاری وزیر روابط خارجی و دیگر مقام های بولیویایی از دیگر برنامه های ظریف در این سفر خواهد بود.
پیگیری موضوعات در دستور کار روابط دوجانبه میان جمهوری اسلامی ایران و دولت چندملیتی بولیوی و گفت و گو پیرامون مسایل منطقه ای و بین المللی از مهم ترین موضوعاتی است که در این سفر مطرح می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته