امضای تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا


امضای تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا

با حضور معاون اول رئیس جمهور تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا، در راستای رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، کاهش وابستگی به واردات و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید داخل در سال رونق تولید امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور به استان البرز میان حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا به امضا رسید.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، از ظرفیت های گروه مپنا در جهت رونق تولید و رشد اقتصادی و رفع نیازهای کشور در اجرای طرح ها، پروژه ها و تأمین قطعات و تجهیزات استفاده می شود. همچنین ایفای نقش موثر شرکت گروه مپنا در راه اندازی و اجرای پروژه های کلان در بخش های صنعت و معدن، برق و پروژه های نیروگاهی، آب و پساب، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و برقی سازی خودروها و خطوط ریلی، ایستگاه های شارژ سریع و معمولی خودروها و ذخیره سازی انرژی در سطوح شبکه و خانگی از دیگر بندهای تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپنا است.


در صورت نهایی شدن این تفاهم نامه، از توانمندی های شرکت گروه مپنا به ویژه فناوری های متمایز این گروه در تأمین حلقه های مفقوده زنجیره تولید و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز کشور بیش از پیش استفاده خواهد شد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط