پیش‌بینی 13 میلیون و 633 هزار تعرفه رای برای انتخابات در استان تهران


  پیش‌بینی 13 میلیون و 633 هزار تعرفه رای برای انتخابات در استان تهران

حسن بیگی با اشاره به اینکه سیاه نمایی و تخریب‌ها در فضای مجازی به عنوان یک آسیب و چالش انتخابات است، گفت: ١٣ میلیون و ٦٣٣ هزار تعرفه رأی در انتخابات دوم اسفندماه پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «شکرالله حسن‌بیگی» در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: برنامه ریزی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر مبنای شعار راهبردی این دوره که از سوی ستاد انتخابات کشور به نام « انتخابات ٩٨؛ گام دوم انقلاب، قانونمداری و بی طرفی و انسجام ملی» آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: ٧هزار و ۶۰۴ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی می‌شود که از این تعداد ٦ هزار و ۹۸۰ شعبه شهری و ٦٢٤ شعبه روستایی در هستند. همچنین ١٣ میلیون و ٦٣٣ هزار تعرفه رأی در انتخابات دوم اسفندماه پیش بینی شده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه ٦ حوزه انتخابیه در استان تهران پیش بینی شده است، افزود: بی طرفی کامل، اجرای دقیق قانون، صیانت از آرا و افزایش مشارکت عمومی از جمله اصول ستاد انتخابات استان تهران است.

حسن بیگی تاکید کرد: نشست با نخبگان، جوانان و بانوان، با نگاه ایجاد نگاه امیدواری در جامعه به منظور ایجاد مشارکت حداکثری در دستور کار است و ایجاد تعامل و برگزاری نشست با ائمه جماعات برای حفظ آرامش و بسترسازی فضای انتخابات در شهرستان های استان آغاز شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه سیاه نمایی و تخریب‌ها در فضای مجازی به عنوان یک آسیب و چالش در ستاد انتخابات شناسایی شده است، گفت: لزوم همکاری شهرداری‌ها در شناسایی تخلفات تبلیغاتی نامزدها ضروری است./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)