رقابت 19 تیم در نخستین دوره مسابقات سراسری جوشکاری در دانشگاه اراک


رقابت 19 تیم در نخستین دوره مسابقات سراسری جوشکاری در دانشگاه اراک

اراک - ایرنا - نخستین دوره مسابقات سراسری جوشکاری روز سه شنبه با حضور 19 تیم از استان‌های کشور به مدت 2 روز در دانشگاه اراک آغاز شد.

به گزارش ایرنا، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات یکم و دوم مرداد به میزبانی دانشگاه اراک در ۲ بخش علمی و عملی با مشارکت انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه اراک و همکاری اتحادیه انجمن‌های علمی‌ دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی برگزار می‌شود.

بهرامی بیان کرد: واحدهای آورین الکتریک، ماشین‌سازی اراک، واگن‌پارس، انجمن جوشکاری آزمایش‌های غیرمخرب و معاونت علمی و پژوهشی سپاه روح‌الله استان مرکزی در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات همکاری شایسته و قابل تقدیری داشتند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه اراک تصریح کرد: ۵۶ تیم مختلف برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند که در نهایت ۱۹ تیم موفق به شرکت در این دوره شدند.

وی ادامه داد: برگزاری این رقابت علمی و تخصصی در چهارمین قطب صنعت کشور امری مبارک است و دانشگاه اراک به عنوان یکی از واحدهای مرجع با تدوین این گونه برنامه‌ها و مسابقات به دنبال ارتباط هرچه بیشتر صنعت با بدنه دانشگاه و مراکز آموزش عالی است.

دانشگاه اراک با ۱۱۵ رشته تحصیلی دارای ۲۲۵ عضو هیأت علمی است.

۱۹۵۵/‏۳۰۷۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند