بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان


بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

شبنم مقدمی هنرپیشه معروف کشورمان در 3 فروردین 1351 در تهران متولد شده و همسر علیرضا آرا بازیگر تئاتر و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته بازیگری از آموزشگاه آزاد امین تارخ می باشد، در ادامه با بیوگرافی شبنم مقدمی بیشتر آشنا می شوید. بیوگرافی شبنم مقدمی به همراه تصاویر خانوادگی وی شبنم مقدمی در خانواده ای تحصیل...

شبنم مقدمی هنرپیشه معروف کشورمان در ۳ فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شده و همسر علیرضا آرا بازیگر تئاتر و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته بازیگری از آموزشگاه آزاد امین تارخ می باشد، در ادامه با بیوگرافی شبنم مقدمی بیشتر آشنا می شوید.

بیوگرافی شبنم مقدمی به همراه تصاویر خانوادگی وی

شبنم مقدمی در خانواده ای تحصیل کرده متولد شده است، پدرش مهندس برق بود که چند سالی است فوت شده است و مادرش نیز در دانشگاه کشاوری کار می کرد. وی یک برادر کوچکتر از خودش به نام بهنام دارد.

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

شبنم مقدمی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی است و قبل از آن نیز دو ترم پرستاری خوانده، اما به دلیل علاقه نداشتن به این رشته تحصیلی، آن را رها کرد. او عاشق شعر و رمان است و گاهی هم می نویسد.

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

مقدمی، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۷ و با اجرای برنامه رادیویی «خانه کاغذی» به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد. وی سابقه اجرا در برنامه های رادیویی پر طرفداری همچون «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان»، و «هفت ترانه» را نیز دارد و همزمان با مشغولیت خود در رادیو، بازیگری در سینما را با فیلم سینمایی «زخمی» به کارگردانی کامران قدکچیان تجربه کرد و از آن زمان تاکنون در فیلم های سینمایی زیادی همچون از «صمیم قلب» ساخته بهرام کاظمی، «به نام پدر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا،« پاداش سکوت» به کارگردانی مازیار میری، «فرزند خاک» کاری از محمد علی آهنگر و بسیاری از فیلم های سینمایی دیگر ایفای نقش کرده است. او همچنین در مجموع های تلویزیونی متعددی حضور داشته و بازی های موفقی از خود به نمایش گذاشته است که از میان آنها می توان به سریال های پر بیننده زیر تیغ، سقوط یک فرشته، مدینه، هفت سنگ و … اشاره کرد.

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

شبنم مقدمی به خاطر بازی های درخشانی که در سینما و تلویزیون ایفا کرده است، جوایز زیادی دریافت کرده که از جمله آن می توان، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم سینمایی «امروز» از سی و دومین جشنواره فیلم فجر و نیز دریافت دومین سیمرغ بلورین از هیئت داوران بخش سودای سیمرغ برای بازی در فیلم های سینمایی نفس و زاپاس از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را نام برد وی همچنین برای فیلم سینمایی خجالت نکش نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فجر سی و ششم شد، اما در نهایت سارا بهرامی انتخاب گردید. او برای بازی خوبش در مجموعه تلویزیونی مدینه به عنوان بهترین بازیگر زن درام انتخاب شد و در نوزدهمین دوره جشن دنیای تصویر برنده جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم سینمایی «خجالت نکش» انتخاب شد.

ازدواج وی

شبنم مقدمی در سال ۱۳۸۳ با علیرضا محمدی معروف به علیرضا آرا ازدواج کرد. همسر وی بازیگر و کارگردان ایرانی، متولد ۱۳۵۴ در تهران و دارای تحصیلات مهندسی عمران می باشد که دوره بازیگری را در حوزه هنری گذرانده است.

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

اکنون بعد از خواندن بیوگرافی شبنم مقدمی می توانید تصاویر جدید وی در ژست های مختلف و عکس های وی در کنار همسرش را مشاهده نمایید.

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس شبنم مقدمی در شیراز

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس جدید شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس زیبای شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانشبنم مقدمی و همسرش

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان عکس کودکی شبنم مقدمی در کنار پدرش

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانشبنم مقدمی و جمشید مشایخی

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس و بیوگرافی شبنم مقدمی بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانتیپ مشکی شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانهانیه توسلی و شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانفاطمه معتمد آریا و شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانگریم فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی در سریال هیولا

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس شبنم مقدمی در کنار ارسلان قاسمی و آزاده نامداری بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانتیپ زیبای شبنم مقدمی در یک مراسم

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانشبنم مقدمی و گلاره عباسی

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان عکس اینستاگرامی شبنم مقدمی بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانسلفی شبنم مقدمی و همسرش

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس شبنم مقدمی بر روی فرش قرمز

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانتصویر شبنم مقدمی در جشن حافظ بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس و زندگینامه شبنم مقدمی

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زماناحمد مهران فر و شبنم مقدمی در اکران خجالت نکش بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانعکس شبنم مقدمی در کنار برادرش

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمانشبنم مقدمی در جشنواره فیلم فجر

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

فیلم شناسی شبنم مقدمی

فیلم های سینمایی

زنبور کارگر (۱۳۹۸)، شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷)، زهر مار (۱۳۹۷)، کلمبوس (۱۳۹۷)، دختر شیرازی (۱۳۹۷)، درساژ (۱۳۹۶)، خجالت نکش (۱۳۹۶)، آبا جان (۱۳۹۵)، اکسیدان (۱۳۹۵)، شکلاتی (۱۳۹۵)، ابد و یک روز (۱۳۹۴)، زاپاس (۱۳۹۴)، سایه (۱۳۹۴)، یک روز طولانی (۱۳۹۴)، نفس (۱۳۹۴)، آنها (۱۳۹۴)، امروز (۱۳۹۲)، بلوک ۹ خروجی ۲ (۱۳۹۲)، آینه شمعدون (۱۳۹۱)، گس (۱۳۹۱)، آزمایشگاه (۱۳۹۰)، ابرهای ارغوانی (۱۳۹۰)، بوسیدن روی ماه (۱۳۹۰)، تنهایی (۱۳۹۰)، زیر آب (۱۳۸۸)، کودک و فرشته (۱۳۸۷)، خشاب خالی (۱۳۸۶)، فرزند خاک (۱۳۸۶)، همیشه پای یک زن در میان است (۱۳۸۶)، پاداش سکوت (۱۳۸۵)، به نام پدر (۱۳۸۴)، ماجرای من و دوچرخه بابام (۱۳۸۱)، زیستن (۱۳۸۰)، از صمیم قلب (۱۳۷۹)، زخمی (۱۳۷۸)

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

مجموعه های تلویزیونی

گل های آفتابگردان (۱۳۷۶)، هم شاگردی ها (۱۳۷۷)، چشم به راه (۱۳۷۷)، چای قند پهلو (۱۳۷۹)، تازه چه خبر همسایه (۱۳۸۰)، آتیه (۱۳۸۱)، باجناق ها (۱۳۸۳)، پای پیاده (۱۳۸۴)، راه شب (۱۳۸۴)، زیر تیغ (۱۳۸۵)، پس از سال ها (۱۳۸۷)، آشپز باشی (۱۳۸۸)، ستاره های سربی (۱۳۸۹)، سقوط یک فرشته (۱۳۹۰)، بچه ها نگاه می کنند (۱۳۹۰)، بال های خیس (۱۳۹۱)، مدینه (۱۳۹۳)، هفت سنگ (۱۳۹۳)، چرخ و فلک (۱۳۹۵)، عقیق (۱۳۹۶)

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

شبکه نمایش خانگی

هیولا (۱۳۹۷، مهران مدیری)، ابله (۱۳۹۳، کمال تبریزی)

بیوگرافی شبنم مقدمی و زیباترین عکس هایش در گذر زمان
اگر از مطالعه بیوگرافی شبنم مقدمی و تصاویر گردآوری شده وی در این مطلب رضایت داشته اید، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی قسمت عکس بازیگران از تصاویر و بیوگرافی سایر هنرمندان ایرانی و خارجی مورد علاقه خود که در مطالب قبلی به معرفی آنها پرداخته ایم، نیز دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟