تیم ملی کاراته ایران با حضور دو مربی گیلانی نایب قهرمان آسیا شد


تیم ملی کاراته ایران با حضور دو مربی گیلانی نایب قهرمان آسیا شد

رشت - ایرنا - تیم ملی کاراته ایران با حضور یک مربی و یک سرمربی از گیلان عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد.

سرپرست هیات کاراته استان گیلان عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان پایان یافت که تیم ملی ایران توانست پس از تیم ژاپن عنوان نایب قهرمانی آسیا را کسب کند.

آریامن قویدل افزود: در ترکیب تیم ملی کاراته ایران و در بخش بانوان، سارا بهمنیار از گیلان حضور داشت که این کاراته کار تا یک قدمی کسب مدال برنز پیش رفت اما در نهایت نتوانست مدال رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کند.

وی ادامه داد: البته به جز یک ورزشکار که در ترکیب تیم ملی بانوان قرار داشت، سعید حسنی پور از گیلان به عنوان مربی تیم ملی آقایان و همچنین سیده ستاره موسوی از گیلان به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بانوان کشور حضور داشتند که تیم ملی کاراته با حضور این دو مربی و همچنین سایر کادر فنی در مسابقات قهرمانی آسیا درخشیدند.

سرپرست هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: سعید حسنی پور ملی پوش گیلانی اسبق تیم ملی کاراته کشور که سابقه کسب مدال طلای بازی های اَسیایی را نیز دارد به عنوان مربی در تیم ملی کاراته آقایان حضور داشت و همچنین سیده ستاره موسوی مربی ارزشمند کاراته استان گیلان و کشور نیز به عنوان سرمربی، هدایت تیم ملی کاراته بانوان ایران را در شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا برعهده داشت که تیم ملی کاراته بانوان ایران با هدایت این سرمربی نتایج درخشانی را در رقابت های قهرمانی آسیا کسب کرد.

وی اضافه کرد: همچنین تیم های کاراته مردان و بانوان ایران نیز توانستند با هدایت سعید حسنی پور و سیده ستاره موسوی از گیلان و سایر اعضای کادر فنی، در بخش کومیته تیمی نیز، مقام قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهند.

وی یادآور شد: در پایان شانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا و در مجموع بانوان و آقایان که طی سه روز و با حضور ۳۴۰ کاراته کار از ۳۳ کشور در تاشکند ازبکستان برگزار شد، تیم کاراته ایران با کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز نایب قهرمان شد.

۷۲۸۵ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»