سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت و اقتدار کشور


سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت و اقتدار کشور

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: با تمسک به آیات قرآن باید در مقابل جبهه استکبار ایستاد

سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت و اقتدار کشوربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین "علی سعیدی" در مراسم سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نیرو‌های مسلح به میزبانی نیروی انتظامی گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی، حرکتی شجاعانه و دلاورانه و نقطه عطفی در فروریختن هیمنه آمریکا بود و بیانگر اقتدار فوق العاده جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: این حرکت شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری داشت به طوری که تأثیر شگرفی در قدرت مقاومت و روحیه این جبهه گذاشت از طرفی باعث ارتقاء منزلت اجتماعی نظام اسلامی شد.
وی خاطر نشان کرد: دشمن به قدرت موشکی ما پی برده است، اما با این حرکت سپاه پاسداران متوجه عظمت قدرت دفاع پدافندی جمهوری اسلامی ایران نیز شد، به طوری که استکبار و دشمنان نظام اسلامی از این اقدام قدرتمند سپاه پاسداران "هاج و واج" ماندند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تأکید بر اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت عظیم جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اگر سه عنصر "ایمان، صبر و بصیرت" در نیرو‌های مسلح ما مضاعف شود به دستاورد‌های عظیمی می‌رسیم، البته امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مکتب قرآن و ولایت تربیت و پرورش می‌یابند و قدرت عظیمی دارند.
وی در ادامه اظهار داشت: قرآن، رهبری و قانون، منشور حیات بشر است و رهبری محور اجرایی و عملیاتی کردن و ساماندهی محتوای قرآن و اجرای منشور الهی برای بشریت است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بعثت انبیاء الهی از حضرت آدم تا آخرین پیام آور الهی حضرت محمد مصطفی (ص) و معجزه کریم آن حضرت، زمینه پایه گذاری بزرگ‌ترین تمدن بشری در شبه جزیره عربستان را فراهم آورد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با طرح این سوال که بین قرآن و رهبری چه نسبتی وجود دارد؟ گفت: پیوستگی تام و تمام بین قرآن و رهبری وجود دارد و این دو رکن اساسی برای تأمین نیاز‌های بشر هستند و تحقق آن نیازمند یک مدیریت کامل، برتر و مطلوب و از طرفی مستلزم قانونی جامع، کامل و مطلوب است.
این مقام مسئول با بیان اینکه "رهبری و قرآن" و "رهبری و قانون انقلابی" دو رکن تکامل بخش بشر هستند، خاطرنشان کرد: رهبری مطلوب برای تحقق و استمرار قرآن در جامعه پیش بینی شده و آیات شریف قرآن کریم در مورد جانشینی انبیاء و اولیاء الهی مبین این واقعیت است.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با طرح این سوال که رابطه قرآن با رهبری چیست؟ ادامه داد: پیامبر اعظم (ص) در آخرین و مهم‌ترین وصیت خود بر توسل به "قرآن" و "عترت" تأکید داشتند، این دو از همه جدایی ناپذیرند و اگر تکامل و سعادت را می‌خواهیم باید به قرآن و عترت متوسل شویم.
وی با تأکید بر اینکه با تمسک به آیات قرآنی باید در برابر جبهه استکبار ایستاد، مطرح کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی و اسلامی در جامعه ما، قرآن به حیات خود بازگشت و نهضت گرایش به قرآن کریم پویا شد.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و این نظام متکی به قرآن است و اگر امروز شاهد عزت و اقتدار کشور هستیم به برکت قرآن است و این انقلاب اسلامی بود که اسلام را مطرح کرد تا آنجا که شاهد گسترش دین مبین اسلام هستیم.
وی با تأکید بر اینکه عزت و اقتدار کشور در گرو پیوند با قرآن کریم است، ادامه داد: در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی شاهد معجزات فراوانی بودیم تا آنجا که توسل به قرآن و عترت برای نظام اسلامی همواره عزت آفرین بوده است.
آغاز مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح
سرنگونی پهپاد آمریکایی بیانگر قدرت و اقتدار کشورسی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این آغاز مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار این سازمان تلاش برای انس بیشتر کارکنان با قرآن است.
حجت الاسلام والمسلمین "سیدعلیرضا ادیانی" اظهار داشت: خداوند را با همه وجود شکرگزاریم که به ما توفیق میزبانی سی و دومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان نیرو‌های مسلح؛ این رخداد بزرگ معنوی و فرهنگی را مرحمت فرمود.
وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت‌های نیروی انتظامی بر اهمیت "انس با قرآن " تأکید و بیان کرد: قرائت و حفظ قرآن کریم در نیرو‌های مسلح مهم است، ولی مهم‌تر از ان، استحکام درونی کارکنان با توسل به مکتب قرآنی و دینی است.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ادامه داد: بحمدالله با پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی در این کشور، شاهد احیای نظام قرآنی بودیم و هستیم و یکی از برنامه‌های اولویت دار سازمان عقیدتی سیاسی تلاش برای انس بیشتر کارکنان با قرآن است.
وی در پایان گفت: با اعتقاد به خدمتگزاری برای قرآن، آنچه را که در توان داشتیم برای برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآنی نیرو‌های مسلح به کار گرفتیم تا میزبانی شایسته برای حافظان و قاریان قرآنی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا