100 میلیارد ریال کمک نیکوکاران صرف امور دانشگاهی و سلامت در نیشابور شد


100 میلیارد ریال کمک نیکوکاران صرف امور دانشگاهی و سلامت در نیشابور شد

مشهد- ایرنا- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور گفت: از ابتدای امسال تاکنون شهروندان نیکوکار این شهرستان با اهدای افزون بر 100 میلیارد ریال به پیشبرد امور مرتبط با حوزه دانشگاه و سلامت در نیشابور کمک کرده اند.

احمد بوژمهرانی روز سه شنبه در مراسم کلنگ‌ زنی آزمایشگاه خیرساز دانشگاه نیشابور افزود: افزایش مشهود مشارکت خیرخواهانه شهروندان نیکوکار نیشابوری در حوزه های مختلف جامعه ظرف سالهای اخیر و پررنگتر شده این مهم نسبت به پیش، نشانگر ارتقای سطح آگاهی معرفت جمعی و مشارکت عمومی در امور اجتماعی عام المنفعه است.
وی ادامه داد: روند پیشرفت طرحهای عمرانی و توسعه اقدامات در بخش سلامت و دانشگاه نیشابور با کمکهای خیران شتاب بیشتری یافته بطوری که هم اینک اجرای طرحها در این حوزه زودتر از پیش به سرانجام می رسد.
رئیس دانشگاه نیشابور نیز در این مراسم گفت: با مشارکت خیران در تامین ۴۰ میلیارد ریال هزینه ساخت مسجدی ۷۵۰ مترمربعی، خوابگاه سه هزار مترمربعی و کتابخانه شش هزار و ۸۰۰ مترمربعی دانشگاه نیشابور اجرای این طرحها آغاز شده است.
دکتر حسن صادقی سمرجانی افزود: امروز نیز با مشارکت خیرخواهانه شهروندان نیکوکار نیشابوری کلنگ ساخت آزمایشگاه دانشگاه نیشابور به مساحت ۲۰۰ مترمربع بر زمین خورد.
مجتمع آموزش عالی که سال ۱۳۸۸ به "دانشگاه نیشابور" ارتقا یافت هم اینک در قالب چهار دانشکده هنر، ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه و فنی مهندسی و فعالیت ۱۱۰ عضو هیات علمی محل تحصیلات عالی و تکمیلی دو هزار دانشجو در ۱۸ رشته مقطع کارشناسی و ۱۴ رشته مقطع کارشناسی ارشد است.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در فاصله ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
۹۸۶۹/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق