قیمت و تعرفه های باربری در تهران چگونه محاسبه می شود؟


قیمت و تعرفه های باربری در تهران چگونه محاسبه می شود؟

خدمات باربری چیست؟

جهان صنعتی امروز با حمل و نقل و جابجایی گره خورده است. هر روز شاهد پرواز هواپیماها، تردد کشتی ها، قایق ها، خودروها و قطارهای مختلف در سراسر جهان هستیم که اقدام به جابجایی مسافران، کالاها و یا وسایل مختلف می کنند. در این میان هر روز هزاران نفر در به دلایل مختلفی اقدام به اسباب کشی می کنند و خود و اعضای خانواده باید به مکان جدید نقل مکان کنند.

در دوران قدیم اسباب کشی بسیار آسان بود و افراد با استفاده از چند حیوان جهت حمل وسایل و بعدها با استفاده از خودروهای باربری، براحتی وسایل و اثاثیه خود را منتقل می کردند. البته در آن زمان تجملات بسیار کمتر و حتی حجم وسایل و لوازم شخصی مردم نیز بسیار کمتر بود. اما به مرور زمان خواسته ها و انتظارات مردم بیشتر شد و با بوجود آمدن شرکت های خدمات اتوبار و باربری در ایران و کشورهای دیگر جهان، بخش عمده اسباب کشی ها و جابجایی اثاث مردم توسط این شرکتها صورت گرفت.

از جمله شرکتهایی که برای مثال در زمینه باربری تهران فعالیت دارند، خدمات جابجایی و حمل بار شما را انجام می دهند. به عبارت بهتر خدمات اسباب کشی.

از طرف دیگر حتما کلمه اتوبار را هم شنیده اید و یا در تبلیغات این شرکتها، با این کلمه مواجه شده اید. شرکت های اتوبار تهران در واقع همان شرکت های باربری هستند که خدمات اثاث کشی و حمل بار را به شما ارائه می دهند. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر شرکت اتوبار نوعی شرکت باربری است. اما عکس آن لزوما همیشه صادق نیست. چرا که برخی شرکتها نیز خدمات باربری هوایی و یا دریایی ارائه می دهند. در صورتی که منظور از شرکتهای خدمات اتوبار، شرکتهایی است که خدمات باربری زمینی و اسباب کشی (در تهران و شهرستان ها) را برای مشتریان خود انجام می دهند.

امروزه اگر از مشتریان این شرکتها و یا کارکنان آنها بپرسید که وظایف یک شرکت باربری در تهران چیست؟ شاید پاسخ آنها اینگونه باشد: خدمات اسباب کشی و حمل بار. البته خدمات اسباب کشی شامل بسته بندی اثاثیه و وسایل و برخی خدمات دیگر در این راستا نیز می شود.

قیمت و تعرفه های باربری در تهران چگونه محاسبه می شود؟

چگونه می توان از خدمات شرکتهای باربری استفاده کرد؟

بطور خلاصه افرادی که قصد اثاث کشی منزل و یا محل کار خود (مانند اداره، شرکت، بانک، فروشگاه، آموزشگاه، مرکز خدماتی، فرهنگی و غیره) را دارند، باید مراحل زیر را بگذرانند تا بتوانند به آسانی اسباب کنند:

شرکت باربری (خدمات اتوبار) مورد نظر خود را انتخاب کنند. با شرکت باربری تماس گرفته و خدمات اسباب کشی را برای زمان مورد نظر خود رزرو می کنند. کارگران باربری در زمان تعیین شده به محل (منزل و یا دفتر کار شما) اعزام می شوند. در صورت نیاز به بسته بندی، اثاثیه و لوازم بسته بندی می شوند. لوازم و وسایل آماده شده به خودروهای حمل بار (مانند خاور، کامیون، کامیونت و یا وانت بار) منتقل شده و راهی مقصد می شوند. در مقصد، کارگران وسایل را از خودروی باربری به محل جدید منتقل می کنند.

البته جهت تماس با شرکت باربری معتبری که انتخاب کرده اید، بهتر است با در نظر گرفتن منطقه ای که در آن زندگی می کنید، با همان شعبه تماس بگیرید. برای مثال افرادی که شمال تهران سکونت دارند و یا محل کار آنها در آنجا واقع شده، بهتر است با شرکتهای قعال در زمینه باربری شمال تهران تماس بگیرند تا به این ترتیب سریع تر و بهتر بتوانند خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

البته اسباب کشی بطور شخصی نیز امکان پذیر است و این امکان وجود دارد که افراد خود شخصا اقدام به بسته بندی و سپس اجاره سرویس های حمل بار کنند. اما این مسئله نه تنها زحمت آنها را بیشتر می کند بلکه ایمنی وسایل بسیار کمتر شده و احتمال آسیب دیدن لوازم در طول مسیر، بیشتر می شود.

از طرف دیگر بدون کمک گرفتن از شرکتهای اتوبار تهران جهت اثاث کشی، وقت شما و اعضای خانواده - یا همکاران - نیز تلف می شود در صورتی که همان کارها (مانند بسته بندی و جابجایی وسایل) را کارگران باربری بسیار آسان و در مدت نسبتا کوتاه تری انجام می دهند بدون اینکه آسیبی به وسایل شما برسد.

هزینه و قیمت باربری:

همانطور که هر نوع خدماتی در دنیای امروز، هزینه ای در بر دارد، باربری و خدمات اسباب کشی نیز از این امر مستثنی نیست. قیمت و هزینه باربری نیز در کشورهای مختلف جهان و حتی گاهی در شهرهای مختلف متفاوت است.

در تهران شرکتهای معتبر باربری معمولا عضو اتحادیه باربری تهران هستند و قیمت های آنها بر پایه نرخ ها و تعرفه های پایه اعلام شده توسط اتحادیه است. که این مسئله به این معنی است که نرخ پایه تعداد خودروهای باربری (مانند کامیون، خاور، وانت بار و ...)، مسافت (برای مثال هزینه حمل بار در فواصل مشخص در داخل و یا خارج از تهران)، بسته بندی و موارد دیگر مشابه است.

این نکته را نیز باید ذکر کنیم که در ازای هزینه ای که به شرکتهای معتبر خدمات اتوبار و باربری تهران می پردازید، سرویس دهی و کیفیت کار آنها می تواند ایمنی وسایل شما و سرعت بالای حمل بار را تضمین کند. بنابراین در پایان به شما توصیه می کنیم که بدون در نظر گرفتن مسئله قیمت و هزینه، به فکر سلامت خود و اعضای خانواده و همچنین وقت گرانبهای خود باشید و جهت اسباب کشی، فقط با شرکتهای معتبر باربری و اتوبار تهران تماس بگیرید.

در حال حاضر یکی از بهترین شرکتهای خدمات اسباب کشی، باربری تهران تیک بار است که بازخوردهای مثبت مشتریان این شرکت (شامل افرادی که اسباب کشی منزل کرده اند و یا شرکتها و سازمان هایی که با استفاده از خدمات این شرکت، اقدام به بسته بندی و حمل وسایل خود کرده اند) و همچنین تحقیقات صورت گرفته در زمینه خدمات ارائه شده توسط این شرکت نشان می دهد که با ارائه سرویس های مناسب در زمره بهترین شرکت های خدمات باربری و اسباب کشی در شهر تهران است.

آدرس: سعادت آباد - بلوار فرهنگ - خیابان چهارم غربی - شماره23

شماره تماس: 22116910

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری