نقش مؤثر فضای مجازی در تغییر الگوی مصرف خانواده‌های ایرانی


نقش مؤثر فضای مجازی در تغییر الگوی مصرف خانواده‌های ایرانی

گروه فرهنگی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به نقش مؤثر فضای مجازی در تغییر الگوی مصرف خانواده‌های اشاره کرد و گفت: ضروری است دستگاه‌های متولی در راستای تولید محتوی در فضای مجازی و آشنایی بیشتر مردم با تولیدکنندگان کالاهای ایرانی و مصرف این کالاها توسط مردم فعال‌تر عمل کنند.

نقش مؤثر فضای مجازی در تغییر الگوی مصرف خانواده‌های ایرانی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱ مرداد ماه، در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با ارائه گزارشی از میزان قاچاق کالا و ارز در کشور گفت: متاسفانه بخش قابل‌توجهی از قاچاق از مبادی رسمی کشور صورت می‌گیرد که قاچاقچیان با دور زدن قوانین، جعل اسناد و آلوده کردن برخی از کارمندان اقدام به قاچاق کالا به کشور می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص فرهنگ‌سازی و تبلیغ هوشمندانه استفاده از کالای ایرانی افزود: تببین الگوی مصرف خانوار، آموزش و فرهنگ‌سازی مصرف کالای ایرانی، تبلیغ استفاده از کالای ایرانی توسط نخبگان جامعه، تبلیغ کالای ایرانی توسط رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما از جمله راهکارهای ترغیب خانواده‌ها برای استفاده از کالای ایرانی و تقویت تولیدکنندگان داخلی است.

مصطفوی همچنین به نقش موثر فضای مجازی در تغییر الگوی مصرف خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: ضروری است دستگاه‌های متولی در راستای تولید محتوی در فضای مجازی و آشنایی بیشتر مردم با تولیدکنندگان کالاهای ایرانی و مصرف این کالاها توسط مردم فعال‌تر عمل کنند.

وی ادامه داد: در سال جاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ۲۷ برنامه کلان در ۹۳ محور تدوین و برای اجرا به دستگاه‌های عضو ابلاغ کرده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات