نقش مؤثر فضای مجازی در تغییر الگوی مصرف خانوادههای ایرانی
گروه فرهنگی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به نقش مؤثر فضای مجازی در تغییر الگوی مصرف خانوادههای اشاره کرد و گفت: ضروری است دستگاههای متولی در راستای تولید محتوی در فضای مجازی و آشنایی بیشتر مردم با تولیدکنندگان کالاهای ایرانی و مصرف این کالاها توسط مردم فعالتر عمل کنند.
به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار آذربایجان غربی، صبح امروز، ۱ مرداد ماه، در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که به ریاست نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با ارائه گزارشی از میزان قاچاق کالا و ارز در کشور گفت: متاسفانه بخش قابلتوجهی از قاچاق از مبادی رسمی کشور صورت میگیرد که قاچاقچیان با دور زدن قوانین، جعل اسناد و آلوده کردن برخی از کارمندان اقدام به قاچاق کالا به کشور میکنند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص فرهنگسازی و تبلیغ هوشمندانه استفاده از کالای ایرانی افزود: تببین الگوی مصرف خانوار، آموزش و فرهنگسازی مصرف کالای ایرانی، تبلیغ استفاده از کالای ایرانی توسط نخبگان جامعه، تبلیغ کالای ایرانی توسط رسانهها و بهویژه صدا و سیما از جمله راهکارهای ترغیب خانوادهها برای استفاده از کالای ایرانی و تقویت تولیدکنندگان داخلی است.
مصطفوی همچنین به نقش موثر فضای مجازی در تغییر الگوی مصرف خانوادهها اشاره کرد و گفت: ضروری است دستگاههای متولی در راستای تولید محتوی در فضای مجازی و آشنایی بیشتر مردم با تولیدکنندگان کالاهای ایرانی و مصرف این کالاها توسط مردم فعالتر عمل کنند.
وی ادامه داد: در سال جاری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ۲۷ برنامه کلان در ۹۳ محور تدوین و برای اجرا به دستگاههای عضو ابلاغ کرده است.
انتهای پیام