شکست تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر آلومینیوم اراک


شکست تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر آلومینیوم اراک

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپدرود رشت در دیداری تدارکاتی مغلوب تیم آلومینیوم اراک شد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرخ پوشان رشت در سومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی تهران برابر آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف خود شدند.

رادنی دیدار افزود: سپیدرودی ها در نیمه نخست با ترکیب میلاد تولایی، محمود خمیسی، امید سامکن، هومن ربیع زاده، ساسان شیرمردی، محمدرضا زینال خیری، میثم فردوسی، مجتبی محبوب مجاز، رضا درویشی، ایمان شوریابی و جواد آقایی پور رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در نیمه نخست دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند ولی این اراکی‌ها بودند که دو بار توسط سید مهدی حسینی در دقیقه پنجم و سید میثم آقایی در دقیقه ۲۷ به گل دست یافتند تا این نیمه را به سود خود به پایان ببرند.

وی ادامه داد: سپیدرود در نیمه دوم با ترکیب بهنام لایقی فر، ماهان سروی، محمود خمیسی، ساسان شیرمردی، محمد روشندل، رضا عاشوری، علی بیجاری، آرین فتوحی، محمد دادرسی، پویا نزهتی و محمد اسماعیل نظری وارد زمین شد و بازی قابل قبولی نیز در این نیمه به نمایش گذاشت اما در نهایت موفق به گلزنی نشد تا در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود آلومینیوم اراک پایان یابد.

دیدار اضافه کرد: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل ۹۸-۹۷در رقابت‌های لیگ دسته اول با کسب ۴۸ امتیاز به دلیل تفاضل گل پایین‌تر نسبت به گل ریحان البرز در مکان چهارم جدول ایستاد و با فاصله شش امتیازی نسبت به تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از صعود به رقابت‌های لیگ برتر بازماند که سرمربیگری این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل ۹۹- ۹۸ بر عهده محمود فکری کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران است.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت که از هفته گذشته یک اردوی آمادگی را در تهران برپا کرده، در نخستین دیدار تدارکاتی خود به مصاف خوشه طلایی ساوه رفت و مقابل این تیم به تساوی یک بر یک دست‌یافت و در دومین دیدار تدارکاتی نیز سپیدرودی ها به مصاف سرخ‌پوشان پاکدشت رفتند که در نهایت این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دادند.

۷۲۸۵ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد