فیلم‌های کانون پرورش فکری در باشگاه «هنر و تجربه» به رایگان نمایش داده می‌شود


فیلم‌های کانون پرورش فکری در باشگاه «هنر و تجربه» به رایگان نمایش داده می‌شود

فیلم‌های خاطره‌انگیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تابستان 1398 در بخش چشم‌انداز برنامه‌ تابستانه باشگاه هنر و تجربه به رایگان در شهرهای تهران، شیراز و اصفهان نمایش داده می‌شود. این برنامه که اولین دوره آن با همکاری فیلم‌خانه‌ ملی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود تابستان امسال هر چهارشنبه فیلم‌هایی از سینمای کلاسیک ایران را...

فیلم‌های خاطره‌انگیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تابستان ۱۳۹۸ در بخش چشم‌انداز برنامه‌ تابستانه باشگاه هنر و تجربه به رایگان در شهرهای تهران، شیراز و اصفهان نمایش داده می‌شود.

این برنامه که اولین دوره آن با همکاری فیلم‌خانه‌ ملی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود تابستان امسال هر چهارشنبه فیلم‌هایی از سینمای کلاسیک ایران را رایگان برای عموم مردم نمایش می‌دهد.

روز ۹ مرداد نسخه‌ ترمیم شده‌ پویانمایی‌های «زال و سیمرغ»، «رخ»، «گلباران»، «ملک خورشید»، «منم آن‌که...» و «هفت شهر» همه از آثار علی‌اکبر صادقی نمایش داده می‌شود.
۱۶ مرداد فیلم سینمایی «دونده» و ۲۳ مرداد نیز دو فیلم «انتظار» و «ساز دهنی» از آثار امیر نادری اکران خواهد شد.
جدول پخش برنامه‌ تابستانه‌ باشگاه هنر و تجربه، روز ۳۰ مرداد علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های دیگر کانون با عنوان‌های «پسر شرقی» و «اسب» ساخته‌ی مسعود کیمیایی را تماشا کنند.
فیلم «پری» به کارگردانی زکریا هاشمی و فیلم‌های «چنین کنند حکایت» و «پدیده» هر دو از آثار محمدرضا اصلانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز روز ۶ شهریور به روی پرده نمایش می‌رود.

فیلم‌های باشگاه هنر و تجربه هر چهارشنبه در پردیس چارسوی تهران و شهر آفتاب شیراز ساعت ۲۰ نمایش داده می‌شود و در سیتی سنتر اصفهان نیز ساعت ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟