مجموعه شعر «چله عشق» رونمایی شد


مجموعه شعر «چله عشق» رونمایی شد

مجموعه شعر «چله عشق» همزمان با گردهمایی فعالان فرهنگی و تبلیغی آذربایجان شرقی و مراسم معارفه مدیر کل ‏تبلیغات اسلامی استان رونمایی شد.‏

مجموعه شعر «چله عشق» رونمایی شد
به گزارش فانوس، مراسم تجمع فعالان فرهنگی و تبلیغی آذربایجان شرقی و آئین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی شامگاه دوشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان استانی و شهری و فعالان فرهنگی و تبلیغی در تبریز برگزار شده و مجموعه شعر «چله عشق» در آن رونمایی شد.

مجموعه شعر «چله عشق» مجموعه‌ای از اشعار شاعران استان آذربایجان شرقی را با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی و با محور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امام خمینی، نقش مردم در انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای ترور و انرژی هسته‌ای، شهدای مدافعین حرم و پیشرفت‌های علمی جمهوری اسلامی در دو زبان ترکی و فارسی شامل می‌شود.

برای چاپ این مجموعه بیش از ۲۰۰ شعر از کل استان جمع آوری شده و در سه مرحله مورد خوانش و بررسی قرار گرفته و در نهایت ۴۹ شعر از ۴۳ شاعر برجسته و نام آشنای استان برای چاپ انتخاب شده است.

این مجموعه، آثاری از پنج نسل شاعر استان از مرحوم استاد شهریار، مرحوم عابد تبریزی تا شاعر نوجوان امیر حسین دوست زاده که تنها ۱۵ سال دارد را شامل می‌شود.

چله‌ی عشق اولین مجموعه شعر با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی است که به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی چاپ شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی