اجرای طرح المپیاد کتاب خوانی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان


اجرای  طرح المپیاد کتاب خوانی در سطح کانون های مساجد جنوب کرمان

مجید خوبی زاده، گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی با همکاری گروه جهادی فدائیان عدالت، طرح المپیاد کتاب خوانی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان اجرا می شود.

"مجید خوبی زاده" مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرگزار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب کرمان، از برگزاری نشست تعامل و همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مجری طرح المپیاد کتاب خوانی جنوب کرمان خبر داد و گفت: طرح المپیاد کتاب خوانی جنوب کرمان از سوی گروه جهادی فدائیان عدالت در پنج شهرستان جنوب کرمان در حال اجراست.
مجید خوبی زاده، افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی مقرر شد از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری جنوب کرمان به منظور اجرایی شدن آن استفاده شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، با اشاره به نحوه برگزاری این طرح، بیان داشت: در طرح المپیاد کتاب خوانی، کتاب هایی به صورت امانی و یا فروش در اختیار مربیان قرار داده می شود و هر مربی در کانون فرهنگی هنری مسجد خود کتاب ها را در اختیار اعضای کانون قرار می دهد.
وی، با اشاره به این که این طرح در بازه زمانی ۳ ماهه و در رده های سنی متفاوت شامل مراحل محله ای، شهرستانی و استانی اجرا می شود، اضافه کرد: بایستی اعضای کانون های فرهنگی هنری کتاب ها را مطالعه کنند و ۳ نفری که بیشترین کتاب را مطالعه کرده باشند به عنوان برگزیده انتخاب می شوند که جوایزی به آنها اهدا می شود.
خوبی زاده، با بیان این مطلب که ۳ نفر برگزیده رده های سنی مرحله محله ای به مرحله شهرستانی و در صورت برنده شدن به مرحله استانی راه می یابد و جوایزی به آنها اهدا می شود، عنوان کرد: به برگزیدگان رده سنی بزرگسال کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات تعلق می گیرد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم