مدیر یاماها از بازنشستگی ولنتینو روسی می گوید


موتوجی پی ایران – مدیر تیم موتوجی پی یاماها، لین جارویس می گوید که هیچ درگیری برای بازنشستگی ولنتینو روسی وجود نخواهد داشت و هر وقت که او احساس کند به اندازه کافی رقابتی نیست، می تواند از رقابت ها کنار رود. موتورسوار یاماها در حال حاضر اصلا شرایط خوبی نداشته و در حالی به تعطیلات تابستانی رفت، که با از دست دادن سه مسابقه ی قبل از آلمان، پایین تر...

موتوجی پی ایران – مدیر تیم موتوجی پی یاماها، لین جارویس می گوید که هیچ درگیری برای بازنشستگی ولنتینو روسی وجود نخواهد داشت و هر وقت که او احساس کند به اندازه کافی رقابتی نیست، می تواند از رقابت ها کنار رود.

موتورسوار یاماها در حال حاضر اصلا شرایط خوبی نداشته و در حالی به تعطیلات تابستانی رفت، که با از دست دادن سه مسابقه ی قبل از آلمان، پایین تر از هم تیمی اش، ماوریک وینالس به رده ششم جدول سقوط کرد. جیاکومو آگوستینی، اسطوره موتوجی پی نیز چندی پیش اعلام کرد که روسی دیگر به اندازه رقبای اصلیش قوی نبوده و زمانش به پایان رسیده است.

موتورسوار 40 ساله به مدت دو سال است که هیچ پیروزی کسب نکرده و این در حالی است که موتورسوار جوان اس آر تی یاماها، فابیو کوارتارارو عملکرد فوق العاده ای را داشته و بسیاری او را آینده یاماها می دانند. جارویس گفت:

تا 2010، ولنتینو چهار قهرمانی برای ما در سال های 04، 05، 08 و 09 بدست آورده است و وقتی ما را ترک کرد و به دوکاتی رفت، ضربه محکمی به ما زد. مثل این است که مارک مارکز در حال حاضر بخواهد رپسول هوندا را ترک کند.

او در حال حاضر در مرحله متفاوتی از زندگی و دوران حرفه ایش قرار دارد اما با تمام احترام، او دیگر آینده ما در موتوجی پی نیست. او هنوزم می تواند برای یک سال، دو سال و یا سه سال دیگر هم در اینجا بماند و ما باید ببینیم که او تا چه مقدار می تواند رقابتی باشد. اما ارتباط کاملا متفاوتی حاکم است و چیزهای مختلفی به او بستگی دارد.

من نمی گویم که آینده او اهمیتی ندارد اما نقش و سمتش متفاوت خواهد بود اما امیدوارم وقتی پیرتر شد، به عنوان سفیر و شریک تجاری بماند.

مدیر یاماها از بازنشستگی ولنتینو روسی می گویدمدیر یاماها از بازنشستگی ولنتینو روسی می گوید لیس جارویس – مدیر تیم موتوجی پی یاماها

در ادامه از او پرسیده شد که آیا تصمیم بازنشستگی روسی توسط خودش گرفته می شود یا یک تصمیم جمعی خواهد بود و او افزود:

قطعا تصمیم دو طرف خواهد بود. به نظر من او قطعا اولین شخصی خواهد بود که وقتی احساس کند آنطور که می خواهد رقابتی نیست و یا انگیزه اش از بین رود، چنین تصمیمی بگیرد. اولین نشانه ها از طرف او خواهد بود.

اما برای من، بشخصه انتظار هیچ درگیری را ندارم و حدس می زنم که فکر و تصمیم ما در یک زمان باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی