ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط‌عمومی‌هاست


ایجاد ارتباط پایدار در جامعه از وظایف اصلی روابط‌عمومی‌هاست

ارومیه- ایرنا- رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها ایجاد ارتباط پایدار و رضایتمندانه با مردم است و در این راه استفاده صحیح از رسانه‌ها و فضای مجازی بسیار راه‌گشاست.

علی اکبر گروسی روز دوشنبه در جلسه اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سامانه سجام (سامانه جامع اطلاع‌رسانی مردمی)، افزود: روابط‌عمومی باید برای مردم درک درستی ایجاد کند و با کارهای علمی، اثربخش سازمان خود را در جامعه افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت مردمی برای رسیدن یک سازمان به اهداف خود بسیار مؤثر و مهم است، ادامه داد: سازمان‌ها می‌توانند برای رسیدن به اهداف خود از ظرفیت مردمی استفاده کنند.
وی بیان کرد: ارتباط با مردم باعث می‌شود تا ناهنجاری‌ها شناسایی و کارهای پیشگیری مؤثر واقع شود و در این بین مسؤولان روابط عمومی‌ها می‌توانند در اجرای این طرح به ما کمک کنند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: وظیفه روابط عمومی‌ها گوش دادن به درد و دل مردم است زیرا این امر می‌تواند در امر جلوگیری از بروز جرایم و آسیب‌های اجتماعی دستگاه قضائی استان را یاری کند.
مرتضی حاتمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت روابط‌عمومی‌ها با توجه به اینکه با مردم و رسانه‌ها ارتباط نزدیکی دارند در امر پیشگیری از جرایم بسیار مؤثر و مفید است.
در ادامه جلسه رئیس اداره پیشگیری‌های اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی در خصوص نحوه ثبت نام و دلایل ایجاد سامانه سجام، اهداف سازمانی، نحوه ساماندهی اعضا و نحوه ارائه گزارشات توضیحاتی را به حاضران داد.
۹‪۹۱۸/3072

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود