مذاکرات موناکو برای جذب ماتویدی همچنان ادامه دارد؛ هافبک یوونتوس علاقه مند به بازگشت به پاری سن ژرمن


مذاکرات موناکو برای جذب ماتویدی همچنان ادامه دارد؛ هافبک یوونتوس علاقه مند به بازگشت به پاری سن ژرمن

بلیز ماتویدی ممکن است قبل از پایان فصل نقل و انتقالات، یوونتوس را به مقصد کشورش ترک...

طرفداری - بلیز ماتویدی یکی از بازیکنانی است که در لیست خروج یوونتوس قرار دارد و موناکو قصد به خدمت گرفتن این هافبک ملی پوش را دارد.

به گزارش Soccer Link، مائوریتزیو ساری به سران باشگاه اطلاع داده که از کیفیت های هافبک فرانسوی تیمش آگاه است و قصد دارد وی را در تیمش داشته باشد. با این وجود بلیز ماتویدی هافبک 32 ساله یوونتوس به آینده اش فکر می کند و ممکن است در این تابستان بانوی پیر را ترک کند.

بلیز ماتویدی بی تمایل نیست که بار دیگر به پاری سن ژرمن بازگردد و این موضوع را با چند بازیکن قهرمان فرانسه به اشتراک گذاشته است. او همچنین از طریق ایجنتش، مینو رایولا، این موضوع را به اطلاع لئوناردو مدیر ورزشی پاریسی ها رسانده است. با این وجود پاری سن ژرمن هنوز ایده بازگشت وی را مطرح نکرده است. هر چند لئوناردو تصمیم باشگاه در قطع همکاری با ماتویدی را اشتباه دانسته و معتقد است این هافبک می بایست حفظ می شد.

از سویی موناکو در پی جذب یک هافبک باتجربه است و بلیز ماتویدی را بهترین گزینه ممکن می داند. در همین راستا جلسه ای میان اولگ پتروف نایب رییس موناکو و بلیز ماتویدی در هتلی لوکس برگزار شد. هدف اصلی از برگزاری این جلسه، تبادل نظرات و اطلاع از انگیزه ماتویدی برای حضور در موناکو بود.

البته موناکو در راه جذب بلیز ماتویدی رقیبی جدی دارد. منچستریونایتد قصد دارد ماتویدی را به همراه سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک لاتزیو، در صورت جدایی پل پوگبا به خدمت گرفته و جای خالی وی را پر نماید.

اورتون دیگر تیمی است که برای جذب ماتویدی علاقه مند نشان می دهد. خروج احتمالی ایدریسا گه یه به مقصد پاری سن ژرمن، موجب می شود بلیز ماتویدی به همراه لوکاس توزار هافبک لیون در صدر فهرست این باشگاه قرار بگیرد. اینتر نیز پیش از این برای جذب ماتویدی علاقه مند نشان داده است.

تنها چیزی که در خصوص آینده ماتویدی مشخص شده، این است که با وجود احتمال جدایی وی از یوونتوس، ایده حضور در چین توسط این بازیکن فرانسوی رد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان