جشنواره «هنر شهر تهران» بزودی برگزار می‌شود


 جشنواره «هنر شهر تهران» بزودی برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به زودی جشنواره «هنر شهر تهران» را در حوزه‌های مختلف هنری برگزار می‌کند.

اتاق خبر 24:

سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار، با بیان اینکه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به زودی جشنواره «هنر شهر تهران» را در حوزه‌های مختلف هنری برگزار می‌کند، به جشنواره فیلم شهر اشاره کرد و اظهار داشت: هفتمین جشنواره "فیلم شهر" با شعار "شهروند مسئول، شهر سالم" تا روز دوشنبه ۳۱ تیرماه ادامه دارد و اختتامیه این جشنواره نیز عصر فردا در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به استقبال پرشور مردم از این جشنواره گفت: ما امسال دو موضوع سریال و سیل را به جشنواره اضافه کردیم.

اوحدی یادآور شد: قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان با شعار "بی قرار تو ام" نیز در جشنواره امسال حضر داشت. علاوه بر این، نمایشگاه هنر‌های تجسمی مرتبط با موضوع شهر و جشنواره را نیز برگزار کردیم که در مجموع چهار هزار و ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با اشاره به ارسال آثار از ۱۱۴ کشور در این شرایط تحریمی گفت: بیشترین آثار از کشور ترکیه و بعد از آن از کشور‌های هندوستان، پاکستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس، آمریکا، انگلیس و ... به دست ما رسید.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم از سه کلید واژه "خودسازی"، "جامعه پردازی" و "تمدن اسلامی" استفاده کردند ما نیز تلاش کردیم تا چارچوب جشنواره طبق چارچوب بیانیه باشد و از مشارکت شهروندان مسئول استفاده کنیم.

اوحدی با اعلام اینکه جلسات نشست رو در روی تولیدکنندگان با مخاطبان و مردم بعد از این جنشواره ادامه خواهد یافت افزود: امیدواریم شاهد تحولات خوبی در حوزه هنر شهری باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خاتمه گریزی هم به فعالیت کتابخانه‌های شهر تهران زد و یادآور شد: کتابخانه هاس شهر تهران در فصل تابستان تا ساعت ۱۰ شب در خدمت علاقمندان به کتاب و علم و دانایی هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته