سرکشی از طرح اوقات فراغت کانون ختم الرسل روستای بنجی


سرکشی از طرح اوقات فراغت کانون ختم الرسل روستای بنجی

لشکری به منظور بررسی وضعیت اجرای طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت سرزده از کانون مسجد روستای بنجی شهرستان جاسک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « عبدالرحمن لشکری » در این بازدید با ورود به کلاس های درس طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری ختم الرسل مسجد جامع روستای بنجی، با مربیان و شرکت کنندگان به گفتگو نشست.

وی با اشاره به ارزش وقت و زمان، بر بهره گیری صحیح از زمان تاکید کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید رشته هایی را ارائه کنند که نوجوانان و جوانانی که در طرح اوقات فراغت شرکت می کنند بدانند که علم و دانش موردنیاز و انسان سازی را فرا گرفته اند و عمرشان به بطالت سپری نشده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک به محور قرار دادن آموزش قرآن در طرح تابستانی اوقات فراخت کانون ختم الرسل اشاره کرد و گفت: فراگیری قرآن و تدبر در آیات این کتاب آسمانی و فهم کلام وحی موجب سعادت دنیوی و اخروی می شود.

وی با بیان اینکه قرآن کلام اعجاز آمیز خداوند متعال است که برای هدایت بشر به رسول گرامی اسلامی(ص) وحی شد، عنوان کرد: بر هر مسلمانی فرض است که براساس رهنمودهای قرآن عمل کند و آن را سرلوحه زندگی قرار دهد.

سرکشی از طرح اوقات فراغت کانون ختم الرسل روستای بنجی

شیخ « افضل شنبهی »، امام جماعت مسجد جامع اهل سنت روستای بونجی نیز به ارائه گزارشی از طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری ختم الرسل پرداخت و گفت: این طرح در رشته های حفظ، تجوید، روخوانی، قرائت، نقاشی و کلاس های ورزشی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این طرح زیر نظر پنج مربی در حال اجراست، افزود: 147 نفر در دو بخش مجزای خواهران و برادران در کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان امسال کانون فرهنگی هنری ختم الرسل روستای بنجی شرکت کرده اند.

امام جماعت مسجد جامع اهل سنت روستای بونجی بیان کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون مسجد از 20 تیر ماه جاری آغاز و تا پایان مرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ روستای بنجی با بیش از 7 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شهر جاسک قرار دارد.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هند چگونه می تواند جای چین را بگیرد؟/ نسخه دهلی نو برای دور زدن رقبا+نمودار