ادعای عجیب دی لیخت درباره انتقالش به یووه


ماتیاس دی لیخت، مدافع جدید یوونتوس، این ادعا را که پول نقش اصلی را در پیوستن او به این باشگاه داشت، رد کرد. نوشته ادعای عجیب دی لیخت درباره انتقالش به یووه اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ادعای عجیب دی لیخت درباره انتقالش به یووه

دی لیخت: پول نقشی در انتقالم به یووه نداشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۶
ادعای عجیب دی لیخت درباره انتقالش به یووه

ماتیاس دی لیخت، مدافع جدید یوونتوس، این ادعا را که پول نقش اصلی را در پیوستن او به این باشگاه داشت، رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماتیاس دی لیخت مدافع ۱۹ ساله فصل گذشته با بازی های درخشانی که ارائه داد، کمک کرد تا آژاکس در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه نهایی برسد و در لیگ هلند نیز عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

بازی های خوب او باعث شد تا باشگاه های زیادی از جمله بارسلونا، پاری سن ژرمن و لیورپول برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند اما در نهایت این یوونتوس بود که با انتقالی ۷۵ میلیون یورویی او را به خدمت گرفت.

گفته می شود دلیل او برای رد پیشنهاد پاری سن ژرمن، دستمزد بالای او بوده است اما دی لیخت که امشب اولین بازی اش برای یوونتوس را انجام داد، این موضوع را رد کرد.

او به خبرنگاران گفت:

” پول هیچ نقشی در انتخاب باشگاه جدید من نداشت. همه آنهایی که من را می شناسند، این را می دانند. پول هیچ وقت هدایت کننده من نبوده است. هرکسی می تواند نظر خودش را داشته باشد و من به آن احترام خواهم گذاشت اما بعضی ها خیلی راحت این حرف ها را می زنند.

هر روز چیز جدیدی گفته می شد. ناگهان حتی پدر من چاق تصور شد و گفته شد که به این دلیل یکی از باشگاه ها (منچستریونایتد) من را نمی خواهد. این باعث می شود که بگویید:” بی خیال!””

دی لیخت همچنین از مینو رایولا، مدیر برنامه هایش، که نقشی اساسی در این انتقال داشت، حمایت کرد و گفت:

” او تجربه زیادی دارد. فکر می کند تصور منفی ای در مورد او در ایتالیا وجود دارد اما من چنین تجربه ای ندارم. فکر می کنم اگر از همه بازیکنان بپرسید که آیا مینو برای آنها خوب کار کرد، خواهند گفت بله.

این مهمترین چیز است. او چیزی نیست که بقیه در موردش می گویند. مسئله کاری است که او می تواند برای من انجام بدهد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مستانه