نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا به دنیا آمد + عکسهای دختر رامبد جوان


نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا به دنیا آمد + عکسهای دختر رامبد جوان نوردخت دختر رامبد جوان به دنیا امد و نامی که رامبد جوان برای دخترش انتخاب کرده نوردخت است که در 31 تیر ماه 98 در کانادا به دنیا امد. گفته می شود که نوردخت دختر رامبد جوان و نگار جواهریان در […] نوشته نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا به دنیا آمد + عکسهای دختر رامبد جوان اولین...

نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا به دنیا آمد + عکسهای دختر رامبد جوان

نوردخت دختر رامبد جوان به دنیا امد و نامی که رامبد جوان برای دخترش انتخاب کرده نوردخت است که در ۳۱ تیر ماه ۹۸ در کانادا به دنیا امد.

گفته می شود که نوردخت دختر رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا پس از حاشیه های فراوانی که سفر رامبد و نگار به کانادا ایحاد کرده بود ۳۱ تیر ماه ۹۸ به دنیا آمد.
رامبد جوان و نگار جواهریان که برای تولد فرزندشان به کانادا سفر کرده بودند بالاخره دخترشان به دنیا آمد و تصمیم گرفتند نام فرزندشان را نوردخت بگذارند.

نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا به دنیا آمد + عکسهای دختر رامبد جوان

به دنیا آمدن دختر رامبد جوان

رامبد و نگار جواهریان هر دو متولد دی و فصل زمستان هستند ، اما دخترشان در فصل گرما و تابستان در آخرین روز تیر ماه متولد شد
رامبد جوان و نگار جواهریان دو هنرمند ایرانی هنز عکسی از دخترشان منتشر نکردند و اما انتخاب نامی با پسوند دخت برای فرزندشان نشان می دهد که نامی کاملا ایرانی مخصوص ایران باستان که بیشتر دختران با پسوند دخت نامگذاری می شدند انتخاب کرده است.

نام دختر رامبد جوان و نگار جواهریان

نوردخت نامی جدید و خلاقانه اما اصیل آریایی است ، دخت مخف کلمه دختر می باشد که با ترکیبی هوشمندانه کنار نور واژه نوردخت را ایجاد کرده است.

بسیار ی از هواداران خندوانه با نام نورخت شوخی کردند و عنوان کردند توقع چنین سلیقه ای را از رامبد خالق خندوانه و اشعاری که درآهنگ های خندوانه خوانده می شده را نداشتند.

نوردخت دختر رامبد جوان در کانادا به دنیا آمد + عکسهای دختر رامبد جوان

نوردخت دختر رامبد جوان و نگار

هنوز عکسی منتشر نشده و باید دید که این دو هنرمند چه تصمیمی می گیرند .

این روزها رامبد کار جدیدی را به نام نی نی و دا دا که کار انیمیشنی است را شروع کرده و فعلا خبری از خندوانه و تولید و ساخت آن نیست.
حالا با توجه به تولد فرزند این دو باید دید که کی به کشور برمیگردند

البته پیش از این زمزمه هایی مبنی بر ساخت فیلم سینمایی به کارگردانی رامبد جوان در کانادا بود و مشخص نیست که آیا رامبد قصد دارد به بهانه پرورش فرزندش خارج از میهن و ساخت فیلم جدیدش فعلا در کانادا بماند یا خیر.
رامبد و نگار تا این لحظه در هیچ رسانه ای عکسی از نوردخت فرند تازه به دنیا آمده شان منتشر نکرده اند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند