رفع مشکلات خانواده شهدا به دیدار با آنان محدود نشود


رفع مشکلات خانواده شهدا به دیدار با آنان محدود نشود

تهران – ایرنا – امام جمعه شهرستان ورامین گفت: مسئولان رفع رسیدگی به ایثارگران و خانواده معظم شهدا را نباید به دیدار با آنان محدود کنند بلکه می باید رفع مشکلات آنان را در اولویت خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمرتضی محمودی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: طرح سپاس و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید نمود خود را در رفع مشکلات و مسائل آنان نشان دهد.
وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کمترین کاری است که یک مسئول در رسیدگی به امور ایثارگران می‌تواند انجام دهد، چه بسیار خانواده‌هایی که با مشکلات عدیده ای مواجه می‌باشند ولی به دلیل مناعت طبع و عدم مطالبه گری خواسته‌های شخصی، مسائل آنان رفع نشده است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: مسئولان دیدار با خانواده معظم شهدا را مختص یک روز یا مناسبت خاص نکنند بلکه باید با برنامه ریزی منسجم، این دیدارها و تعامل مناسبت به صورت دائمی و مستمر باشد.
وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است لذا تمامی مردم و مسئولان موظفند که قدردان خون پاک شهدا باشند.
آیت الله محمودی اظهار داشت: مردم شهرستان ورامین نه تنها در دوران رژیم ستم شاهی به دلیل حمایت از امام راحل و نهضت اسلامی ایشان، شهدای بسیاری را تقدیم راه اسلام کردند که درطول دوران هشت سال دفاع مقدس، در صف نخست دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند و این مهم را مدال افتخاری برای خود می‌دانند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
دشت ورامین یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.
تهرام/۷۲۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید