تعداد سرویس دهی قطار شهری ورامین افزایش یابد


تعداد سرویس دهی قطار شهری ورامین افزایش یابد

ورامین- فرماندار ورامین گفت: ما خواستار افزایش تعداد سرویس دهی قطار شهری ورامین-تهران از 4 به 8 سرویس هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو ظهر دوشنبه در جلسه طرح جامع به روزرسانی خطوط ریلی جنوب شرق استان تهران که با حضور مسئولان شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت و مسئولان راه آهن و شهرداری تهران در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این جلسه با هدف به حداقل رساندن معضلات خطوط ریلی تشکیل شده تا با بررسی مشکلات و اتخاذ تصمیمات درست، مردم از نتایج آن منتفع شوند.

وی اظهار داشت: هر چند که با همکاری مسئولان استان تهران و شهرستان‌های جنوب شرق در حوزه حمل و نقل ریلی شهرستان‌های جنوب شرق تهران، اتفاقات خوبی صورت گرفته است ولی همچنان مشکلاتی وجود دارد که باعث شده خدمت رسانی به مردم با مشکل مواجه شود.

وی گفت: در گذشته قطاری اختصاصی از تهران به سمت قرچک، ورامین و پیشوا حرکت می‌کرد که بعدها، ایستگاه پایانی این مسیر به گرمسار منتقل شد که این اقدام، تردد مردم دشت ورامین به تهران را با مشکلات زیادی روبرو کرد.

کاغذلو اظهار داشت: با توجه به حجم عظیم رفت و آمد شهروندان جنوب شرق به تهران، در حوزه حمل و نقل ریلی این بخش از استان تهران به استقلال ریلی نیاز دارد ضمن این که ما خواستار افزایش تعداد سرویس دهی قطار شهری از ۴ سرویس به ۸ سرویس هستیم.

فرماندار ورامین از تکمیل زیر گذر موسی آباد، شهرک مدرس، تسریع در اجرای پل روگذر قاسم آباد، احداث پل عابر پیاده ۱۵ خرداد و تکمیل زیرگذر باغ صالح به عنوان اولویت‌های ورامین در حوزه حمل و نقل ریلی یاد کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو ظهر دوشنبه در جلسه طرح جامع به روزرسانی خطوط ریلی جنوب شرق استان تهران که با حضور مسئولان شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت و مسئولان راه آهن و شهرداری تهران در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این جلسه با هدف به حداقل رساندن معضلات خطوط ریلی تشکیل شده تا با بررسی مشکلات و اتخاذ تصمیمات درست، مردم از نتایج آن منتفع شوند.

وی اظهار داشت: هر چند که با همکاری مسئولان استان تهران و شهرستان‌های جنوب شرق در حوزه حمل و نقل ریلی شهرستان‌های جنوب شرق تهران، اتفاقات خوبی صورت گرفته است ولی همچنان مشکلاتی وجود دارد که باعث شده خدمت رسانی به مردم با مشکل مواجه شود.

وی گفت: در گذشته قطاری اختصاصی از تهران به سمت قرچک، ورامین و پیشوا حرکت می‌کرد که بعدها، ایستگاه پایانی این مسیر به گرمسار منتقل شد که این اقدام، تردد مردم دشت ورامین به تهران را با مشکلات زیادی روبرو کرد.

کاغذلو اظهار داشت: با توجه به حجم عظیم رفت و آمد شهروندان جنوب شرق به تهران، در حوزه حمل و نقل ریلی این بخش از استان تهران به استقلال ریلی نیاز دارد ضمن این که ما خواستار افزایش تعداد سرویس دهی قطار شهری از ۴ سرویس به ۸ سرویس هستیم.

فرماندار ورامین از تکمیل زیر گذر موسی آباد، شهرک مدرس، تسریع در اجرای پل روگذر قاسم آباد، احداث پل عابر پیاده ۱۵ خرداد و تکمیل زیرگذر باغ صالح به عنوان اولویت‌های ورامین در حوزه حمل و نقل ریلی یاد کرد.

کد خبر 4673650

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟