داوید دخیا: امیدوارم کاپیتان یونایتد شوم


داوید دخیا: امیدوارم کاپیتان یونایتد شوم

داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد امیدوار است فصل بعد کاپیتان این تیم شود.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد قرارداد داوید دخیا با دستمزد هفته ای 375 هزار پوند و تا سال 2025 به زودی تمدید خواهد شد. این سنگربان باتجربه که نه سال پیش به یونایتد پیوست، مدعی شد تیمش باید فصل بعد پیشرفت کرده و برای فتح همه عناوین مبارزه کند.

داوید دخیا گفت: "من در چند بازی کاپیتان یونایتد بوده ام و بی شک بستن بازوبند این باشگاه و دفاع از نام آن اتفاق شگفت انگیزی است. من واقعا واقعا خوشحال خواهم بود اگر فصل بعد به عنوان کاپیتان یونایتد انتخاب شوم.

داوید دخیا: امیدوارم کاپیتان یونایتد شوم

این فصل نهم من در یونایتد است و احساس می کنم باتجربه ترین بازیکن تیم هستم.من باید در زمین به بازیکنان جوان کمک کرده و به آنها نشان دهم بازی کردن در یونایتد به چه معناست.

فصل بعد باید شرایط ما خیلی بهتر شود زیرا ما منچستر یونایتد هستیم و باید برای فتح همه عناوین مبارزه کنیم. زمانی که برای یونایتد بازی می کنید باید برای همه چیز مبارزه کنید، بهترین عملکرد را ارائه داده و دوباره تیم را به اوج برسانید. من فکر می کنم در بازی های پیش فصل باید حفظ توپ و بازیسازی از عقب را که فصل گذشته نداشتیم تمرین کنیم. ما باید در مورد این مسائل پیشرفت کنیم. تلاش فراوانی می کنیم و امیدوارم بتوانیم در اولین بازی مقابل چلسی نشان دهیم که نسبت به فصل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ایم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه