فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است


فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است تصریح کرد: جهت بهتر برگزار شدن برنامه ها در مساجد باید بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد هیئت های مذهبی به صورت هماهنگ با یکدیگر فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» شامگاه یکشنبه ۳۰ تیر در جمع مدیران و اعضای کانون های مساجد در شهرستان دشتستان استان بوشهر اظهار داشت: خدمت و فعالیت در مساجد مدال ارزشمندی است که خداوند به شما مدیران و اعضای کانون های مساجد داده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به اهمیت و ارزش بالای خدمت در مساجد تاکید کرد و ادامه داد: مدیران و اعضای کانون های مساجد با روحیه جوانی و پرتلاش خود در راستای بالا بردن سطح فعالیت ها و رونق طرح ها و برنامه ها اجرایی در مساجد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حجت الاسلام ارزانی به اهمیت حضور جوانان در مساجد اشاره کرد و افزود: مدیران کانون های مساجد با برنامه‌ریزی و طراحی برنامه های شاد و جذاب مسجدی در راستای حضور پررنگ قشر جوان جامعه در مساجد در پرورش جوانان مسجدی تلاش کنند.

فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است

وی ادامه داد: یکی از راه های جذب جوانان به مساجد از طریق فعالیت‌های هنری از جمله تشکیل گروه های سرود، تئاتر و نمایش می باشد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است تصریح کرد: جهت بهتر برگزار شدن برنامه ها در مساجد باید بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد هیئت های مذهبی به صورت هماهنگ و یکپارچه در راستای ارتقاء سطح کیفی برنامه ها با یکدیگر فعالیت کنند.

حجت‌الاسلام ارزانی بر اهمیت ثبت فعالیتهای کانون ها در سامانه فهم ما تاکید کرد و ادامه داد: طرح ها و فعالیت های ثبت شده در سامانه فهم مورد ارزیابی و امتیازدهی قرار خواهد گرفت و در راستای انتخاب استان به عنوان پایتخت فرهنگ ما تاثیر زیادی خواهد داشت.

فضای مسجد فضای همدلی و ارتقاء شخصیت انسان است

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر خورشید منفجر شود چه بلایی سر زمین می‌آید؟