کتاب «خودی‌­ها و غیر خودی‌­ها» تجدید چاپ شد


کتاب «خودی‌­ها و غیر خودی‌­ها» تجدید چاپ شد

کتاب «خودی‌­ها و غیرخودی‌­ها» با موضوعات جایگاه حُبّ و بغض، شناخت ویژگی‌ها و خصوصیات خودی­‌ها و غیرخودی و وظایف مردم و مسئولان و گروه‌ها در قبال جریان غیرخودی منتشر...

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «خودی­‌ها و غیر خودی‌ها» بعد از طرح موضوع از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۷ و عکس العمل‌های جریان‌ها و گروه‌های سیاسی نسبت به آن چه مخالف و چه موافق تألیف شده است.

در این کتاب با ریشه‌­های بحث، جایگاه حُبّ و بغض، شناخت ویژگی‌ها و خصوصیات خودی­‌ها و غیر خودی­‌ها، استراتژی نفوذ و تأثیر آن در مرز بندی خودی و غیر خودی و بالاخره وظایف مردم و مسئولان و گروه‌ها در قبال جریان غیر خودی، آشنا می­‌شویم.

در بخشی از پیش‌گفتار این کتاب می­‌خوانیم:

«بحث خودی و غیر خودی، اگر چه از لحاظ اصطلاح جدید به نظر می­ رسد، لیکن از نظر مفهوم و محتوا، سابقه طولانی دارد و در تاریخ اسلام، از بعثت نبی مکرّم اسلام، حضرت محمد بن عبدالله(ص)، شروع می­ شود و در زمان حضرت علی(ع) به اوج خود می‌رسد. در نظام جمهوری اسلامی نیز بنیانگذار آن، حضرت امام خمینی(ره)، اصطلاح «نامحرمان و نااهلان» را برای کسانی که سعی در نفوذ در ارکان نظام و بر هم زدن مرزبندی‌ها می‌کنند، به کار بردند. در هر حال، طرح این بحث توسط مقام معظم رهبری، خواب دشمنان را آشفته ساخت، لذا در یک برنامة روانی تبلیغاتی هماهنگ، تلاش نمودند تا آن را در اذهان و افکار عمومی بویژه داخل کشور، یک مساله نامأنوس و نادرست جلوه دهند.

اگر بخواهیم از استدلال و قرائن و شواهد موجود برای صحّت این بحث و مناسب بودن زمان طرح آن استفاده نکنیم، حساسیت و پریشانی و اضطراب دشمنان و ایادی داخلی آنان بخوبی نشان از صحّت و تناسب زمانی بحث دارد و تشخیص والا و شجاعت طرح و زیبایی و استواری بیان مقام معظّم رهبری را روشن می‌سازد. طرح این مطلب از سوی معظم­ له، یکی از ثمرات و برکات ولایت و رهبری الهی در نظام جمهوری اسلامی است.»

چاپ سوم این کتاب در ۱۷۶ صفحه در قطع رقعی و قیمت ۱۵ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !