مزدا CX-5 دیزل چقدر برای شما هزینه دارد؟


مزدا CX-5 دیزل چقدر برای شما هزینه دارد؟

خودرو مزدا CX-5 سیگنیچر 2019 به یک پیشرانه SKYACTIV-D با حجم 2.2 لیتری مجهز است و قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته ایند تا در آینده نزدیک در فروشگاه ها به فروش برسد 45,950 دلار است. گارانتی این خودرو در آمریکای شمالی معادل 2 سال یا 32 هزار کیلومتر است. همانطور که قبلا گزارش شده است، پیشرانه دیزلی منحصرا برای بالاترین تریم این خودرو موجود...

جزئیات خبر

مزدا CX-5 دیزل چقدر برای شما هزینه دارد؟

1398/4/31
مزدا CX-5 دیزل چقدر برای شما هزینه دارد؟

برمیگردیم به نمایشگاه خودرو نیویورک در آوریل امسال، زمانی که خودرو شاسی بلند دیزلی مزدا رونمایی شد و گفته شده بود که در تابستان امسال قرار است به فروش برسد. اما این کمپانی هزینه نهایی این خودرو را اعلام نکرده بود.

خودرو مزدا CX-5 سیگنیچر 2019 به یک پیشرانه SKYACTIV-D با حجم 2.2 لیتری مجهز است و قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته ایند تا در آینده نزدیک در فروشگاه ها به فروش برسد 45,950 دلار است. گارانتی این خودرو در آمریکای شمالی معادل 2 سال یا 32 هزار کیلومتر است. همانطور که قبلا گزارش شده است، پیشرانه دیزلی منحصرا برای بالاترین تریم این خودرو موجود میباشد. پس اگر شما امیدوار بودید که میتونید یک خودرو به صرفه با پیشرانه ایی که سوخت ارزان قیمت مصرف میکنید میخرید، اشتباه فکر کردید.
بنظر شما پیشرانه این خودرو چه قدرتی را تولید میکند؟
پیشرانه SKYACTIV-D تویین توربو قدرتی معادل 168 اسب بخار در دور موتور 4000 و گشتاوری معادل 290 پوند در دور موتور 2000 تولید میکند. سیستم i-ACTIV تمام چرخ متحرک و جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک مسئول انتقال قدرت این خودرو میباشد. مصرف سوخت این خودرو به طور متوسط 8.5 لیتر در 100 کیلومتر میباشد. در حالی که پیشرانه دیزلی تویین توربو مصرف بهینه ایی نسبت به پیشرانه بنزینی دارد ( 9.8 لیتر در 100 کیلومتر ) اما قدرت نسبتا کمتری دارد. ( پیشرانه بنزینی دارای قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 310 پوند میباشد )
تریم سیگنیچر این خودرو یگ تریم لوکس محسوب میشود که شامل آپشن هایی مپل تودوزی چرم ناپا و چوب اباکی، پردازش نور محیط و هدآپ دیسپلی میباشد.
مزدا CX-5 دیزل چقدر برای شما هزینه دارد؟
اولین نفری باشید که دیدگاه ارسال می نماید.

منبع خبر : iranecar.com

دیدگاه جدید

ثبت دیدگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات