نوجوانان و جوانان در خط مبارزه با فرهنگ‌های انحرافی


نوجوانان و جوانان در خط مبارزه با فرهنگ‌های انحرافی

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به با اشاره به تأثیر تشکل انجمن اسلامی در آموزش و پرورش، گفت: نوجوانان و جوانان با تشکیل انجمن‌های اسلامی در خط مبارزه با فرهنگ‌های انحرافی قرار گرفتند.

نوجوانان و جوانان در خط مبارزه با فرهنگ‌های انحرافی

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 31 تیرماه در دیدار با دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به تأثیر تشکل انجمن اسلامی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان با تشکیل انجمن‌های اسلامی در خط مبارزه با فرهنگ‌های انحرافی قرار گرفتند.

وی به تأثیر گسترده تشکل انجمن‌های اسلامی بین دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: وجود انجمن اسلامی دانش‌آموزان در شاکله معنوی جوانان در دانشگاه‌ها تاثیرگذار بوده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سبک زندگی خوب و معنوی در نوجوانی در آینده فرد تاثیرگذار است، تصریح کرد: دانش‌آموز متعهد، مومن، انقلابی و پا به کار می‌تواند آینده جامعه را بسازد.

آیت‌الله فلاحتی، دانش‌آموزان در انجمن‌های اسلامی را خودفعال دانست و بیان کرد: تلاش دانش‌آموزان در انجمن‌های اسلامی ثمرات بسیاری برای جامعه داشته است.

وی بر حضور جدی فیزیکی اتحادیه انجمن‌های اسلامی در مدارس تأکید کرد و گفت: نوجوانان و جوانان باید در عرصه‌های اجتماعی به ویژه شورای امر به معروف و نهی از منکر حضور فعال داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر ارتباط مستمر تشکل انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با پایگاه‌های بسیج، بیان کرد: رابطه نوجوانان و جوانان با نهاد انقلابی و مردمی بسیج حائز اهمیت است.

امام جمعه رشت، خواستار تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی با زبان ساده توسط انجمن‌های اسلامی بین دانش‌آموزان شد و اظهار کرد: انجمن اسلامی دانش‌آموزان سبک زندگی اسلامی را در شبکه‌های مجازی ترویج کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال سیاه کردن سبک گفتار جامعه از لایه‌های زیرین است، یادآور شد: ترویج سبک زندگی اسلامی بین نوجوانان و جوانان مهم است ضمن اینکه انتظار داریم اصحاب رسانه ارزش‌های اسلامی را در جامعه ترویج کنند.

امام جمعه رشت، وجود همه رنگی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را تاثیرگذار دانست و افزود: دختران و پسران نوجوان را در انجمن‌های اسلامی جذب کنید و بستر برای این امر آماده است زیرا اگر نتوانیم دل‌های آماده را جذب اهل بیت(ع) کنیم، ما مقصر هستیم.

آیت‌الله فلاحتی، هر کدام از نوجوانان و جوانان در جامعه اسلامی را مانند موشکی توصیف کرد که می‌تواند قاره‌ها را بپیماید.

در ادامه حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز در دیدار مذکور به تشکیل این تشکل به فرمان امام(ره) در سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: حدود ۴۰ سال از عمر انجمن‌های اسلامی در مدارس می‌گذرد.

وی به پیام گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: تحقق این امر برای ما جدی‌تر شده تا جوانان و نوجوانان هویت ویژه‌ای در انقلاب اسلامی پیدا کنند ضمن اینکه عمق بخشی معنوی از اولویت برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...