کوین ترودو راز بزرگ افراد موفق جهان را فاش کرد و زندانی شد


کوین ترودو راز بزرگ افراد موفق جهان را فاش کرد و زندانی شد

آیا نام «کوین ترودو» را شنیده‌اید؟ درباره رازهای موفقیت گروه‌های مخفی ثروتمندان آمریکا، نظیر «برادرهود» چقدر می‌دانید؟ آیا «کتاب بخواه تا برآورده شود» کوین ترودو را خوانده‌اید؟ آیا شما هم تصور می‌کنید فیلم یا کتاب راز دروغی بیش نیست و قانون جذبی در کار نیست؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راز موفقیت، آیا می‌دانستید مهم‌ترین بخش کتاب و فیلم راز با عنوان «قانون ارتعاش» توسط صاحبان قدرت حذف شد، چون نمی‌خواستند راز بزرگ آشکارسازی رؤیاها را همه بدانند تا اینکه کوین ترودو، این راز بزرگ را در «سمینار آرزوی تو دستور توست» به گوش جهانیان رساند و این کار وی به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد و منجر به زندانی شدن کوین ترودو گردید؟!

کوین ترودو کیست؟

کوین ترودو Kevin-Trudeau یکی از ثروتمندترین کارآفرین‌های خودساخته دنیاست. شهرت وی به خاطر کتاب‌های پرفروش، سخنرانی‌های تأثیربخش، برگزاری سمینارها و دوره‌های خودیاری و تحول فردی و قانون جذب (سمینار آرزوی تو دستور توست) است. کوین ترودو ۱۳ جلد کتاب پرفروش در زمینه‌های مختلف دارد که به مدت ۲۹ هفته متوالی به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا رکورددار بوده است و بهترین کتاب‌های کوین؛ «کتاب آرزوی تو دستور توست» و «کتاب بخواه تا برآورده شود» برای اولین بار در ایران توسط آقای محمود جولایی ترجمه و توسط «انتشاراتی کاپیتان» به چاپ رسید.

راز بزرگ موفقیت سمینار آرزوی تو دستور توست چه بود

کوین ترودو راز بزرگ افراد موفق جهان را فاش کرد و زندانی شد

کوین ترودو دوره حضوری آرزوی تو دستور توست را فقط یک بار به‌صورت مخفیانه در هتلی بسیار مجلل در جایی از اروپا برگزار کرد و به سبب حساسیت هویت شرکت‌کنندگان، فیلم‌برداری نشد و فقط فایل صوتی آن عرضه شد. شهریه شرکت در سمینار کوین ترودو ۱۰،۰۰۰ دلار بود و با وجود تعداد کم شرکت‌کنندگان در سمینار، آوازه محبوبیت بی‌سابقه دوره کوین ترودو آن‌چنان در دنیا پیچید که توجه همگان را به خودش جلب کرد.

کوین ترودو، ثروتمندترین فرد آموزش‌دیده در گروه‌های مخفی از جمله برادرهود و اسکالن بونز بود که برخلاف قوانین، اسرار این گروه‌ها را برای عموم مردم فاش کرد که پیش‌ از این فقط در دسترس طبقه ممتاز جامعه و ثروتمندان آمریکا بوده است. مطالب ارائه شده در سمینار آرزوی تو دستور توست اولین مرحله از تصمیم او بود که با این کار خود دشمنی مخالفین بسیاری را به جان خرید.

کوین ترودو می گوید: در طول تاریخ سطوح بالای جامعه باید مطمئن می‌شدند که ارتعاشات فکری گروه‌های کارگری، در پایین‌ترین سطح قرار داشته باشد. مثلاً امپراتوری چین قدیم می‌بایست کنترل می‌کرد که بیشتر مردم چین به صوت روزانه از تریاک استفاده ‌کنند. چرا که این ماده مخدر، ارتعاشات افراد را در پایین‌ترین سطح ممکن نگه می‌دارد و هیچ‌وقت سطح تقاضای فرد بالا نمی‌رود و همیشه آرام و سربه راه و کارگر باقی خواهد ماند. همچنین سردمداران جهان، این حقیقت را که ذهن فرستنده و گیرنده امواج است و قابل‌اندازه‌گیری و اثبات علمی نیز است به‌عنوان یک راز باقی گذاشته و منتشر نکرده‌اند.

کوین ترودو در سمینار آرزوی تو دستور توست آموزش می دهد که چطور باید ذهن خود را به یک آهنربای جذب موفقیت بدل کنید.

کتاب آرزوی تو دستور توست کوین ترودو را حتما بخوانید

کوین ترودو راز بزرگ افراد موفق جهان را فاش کرد و زندانی شد

کتاب آرزوی تو دستور توست بعد از استقبال کم‌نظیر از سمینار کوین ترودو به‌عنوان کتاب تمرین دوره، چاپ و به پرفروش ترین کتاب جهان تبدیل شد. این کتاب ارزنده توسط آقای محمود جولایی بسیار روان و دقیق به فارسی ترجمه و چاپ شده است.

کتاب پرطرفدار و معروف آرزوی تو دستور توست کوین ترودو شامل کارهای عملی و تمرین‌های روزانه زیادی در رابطه با کسب موفقیت فردی و ثروت است. کمتر کسی در جهان وجود دارد که از قانون جذب نتیجه گرفته باشد ولی کتاب‌های کوین ترودو را مطالعه نکرده باشد.

شگفتی سوم کوین ترودو: کتاب بخواه تا برآورده شود

کوین ترودو در مسیر افشای اسرار گروه‌های مخفی بعد از برگزاری سمینار آرزوی تو دستور توست و چاپ کتاب تمرینات روزانه آرزوی تو دستور توست، به موضوع «ارتعاش در قانون جذب» پرداخت. او علت کناره‌گیری خانم استر از مستند راز را حذف توضیحات وی راجع به ارتعاش می داند. کوین ترودو در کتاب بخواه تا برآورده شود به موضوع حذف همسوسازی ارتعاش ذهن با خواسته در کتاب «بیندیشید تا ثروت شوید» اشاره می‌کند. او بر اهمیت ایجاد و حفظ احساس متعالی و اقدامات مؤثر با روش‌های خاص تأکید می‌کند. کتاب بخواه تا برآورده شود توسط آقای مهندس محمود جولایی و خانم سوگند رمضانی ترجمه و در ۳۱۸ صفحه توسط انتشاراتی کاپیتان چاپ شد.

آیا کتاب آرزوی تو دستور توست همان دوره صوتی کوین ترودو است؟

کوین ترودو راز بزرگ افراد موفق جهان را فاش کرد و زندانی شد

کتاب از ابتدا تا انتها، تمرینات شگفت‌انگیز و مؤثر طراحی‌شده توسط کوین ترودو برای سمینار آرزوی تو دستور توست است. بعد از سمینار کتابی عرضه شد که شامل تمام تمرینات لازم برای ۱۳ بخش دوره صوتی بود. پس کتاب حاضر متن دوره صوتی کوین ترودو نیست و کتاب کاملاً مجزایی شامل تمرین و تکنیک‌های عملی قانون جذب است.

چگونه دوره و کتاب‌های کوین ترودو را تهیه کنیم

۴ جلسه اول از ۱۳ جلسه سمینار آرزوی تو دستور توست را می توانید به‌صورت رایگان و به راحتی از سایت راز موفقیت دانلود کنید. دانلود بخش‌هایی از کتاب آرزوی تو دستور توست و کتاب بخواه تا برآورده شود، نیز در سایت راز موفقیت امکان‌پذیر است. درصورتی‌ که تمایل به تهیه دوره صوتی سمینار آرزوی تو دستور توست یا کتاب‌های کوین ترودو را دارید می‌توانید با اطمینان از اصل و کامل بودن محتوا از طریق سایت راز موفقیت برای سفارش اقدام کنید و ارسال پستی آن به تمام نقاط ایران رایگان است.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت