با بازارگاه همسفر شوید


با بازارگاه همسفر شوید

روزانه هزاران مسافر، بازارگاه را برای خرید بلیط اتوبوس انتخاب و به خدمات ما اعتماد می‌کنند. تمامی تلاش بازارگاه ایجاد سفری خوش همراه با آسایش و آرامش برای مسافران است. فرقی نمی‌کند که چه مقصدی مد نظر شما باشد بازارگاه کلیه شهرهای ایران را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید بلیط اتوبوس خود را به صورت رفت و برگشت از این سایت بخرید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بازارگاه، ما روند خرید بلیط اتوبوس را برای شما ساده کرده‌ایم. با چند کلیک می‌توانید بلیط سفر خود را بخرید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. مسافر هر شهری که باشید کافیست با موبایل، تبلت یا لپ تاپ خود آدرس bazargah.com را تایپ کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظرتان به لیست سرویس‌ها هدایت می‌شوید. با استفاده از فیلترهای پیشرفته وب سایت بازارگاه می‌توانید جستجوی اختصاصی انجام دهید و راحت‌تر اتوبوس مورد نظرتان را انتخاب کنید. بازارگاه با کلیه شرکت‌های مسافربری کشور همکاری دارد. از جمله شرکت‌های محبوب و پرطرفدار مسافران، شرکت مسافربری همسفر است. ما در حال حاضر با کلیه شعب همسفر در سطح کشور همکاری داریم و شما می‌توانید بلیط اتوبوس همسفر را در سامانه بازارگاه بخرید.

همسفر از جمله شرکت‌های مطرح در زمینه حمل‌ونقل می‌باشد که روزانه اتوبوس‌های بسیاری به شهرهای مختلف ایران می‌فرستد. برای رضایت مسافران خرید بلیط اتوبوس همسفر به صورت آنلاین از سایت و از طریق اپلیکیشن بازارگاه امکان‌پذیر است. تنها کافیست به صفحه سایت همسفر در سامانه بازارگاه مراجعه کنید و بلیط مورد نظرتان را از این شرکت بخرید. همسفر نخستین شرکتی است که اتوبوس های مانیتور دار تخت شو مان (MAN) را وارد عرصه حمل و نقل کشور کرد. صندلی این اتوبوس‌ها پهن‌تر و بزرگتر از صندلی‌های اتوبوس‌های معمولی است و مسافران در طول شب می‌توانند صندلی را به حالت تخت درآورده و به راحتی بخوابند. به همین دلیل با استقبال بسیاری از مسافران روبرو شد و اکثر مسافران خصوصا برای مسیرهای طولانی اتوبوس‌های همسفر را برای سفر خود انتخاب می‌کنند. همچنین در تمامی اتوبوس‌های شرکت همسفر اینترنت رایگان وجود دارد و شما می‌توانید در طول سفر به اینترنت متصل شوید.

با بازارگاه همسفر شوید

با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس همسفر در سایت بازارگاه از تخفیفات ویژه خرید بهره‌مند می‌شوید و بلیط اتوبوس همسفر را ارزان‌تر از همه جا می‌خرید. همچنین شما می‌توانید اپلیکیشن بازارگاه را از مارکت‌های معتبر مانند کافه‌بازار و یا گوگل‌پلی دانلود کرده و با نصب آن روی گوشی خود، در هر زمان و مکانی بدون معطلی با موبایل خود بلیط بخرید. پس وقت را از دست ندهید و همین امروز بلیط سفر تابستانی خود را در بازارگاه بخرید.

بازارگاه بازاری برای مسافران

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج