دی لیخت:/ می گفتند به خاطر چاقی پدرم من را نمی خواهند


دی لیخت:/ می گفتند به خاطر چاقی پدرم من را نمی خواهند

ماتایس دی لیخت همچنان از گزارش دو ماه پیش نشریه میرر در مورد دلیل مخالفت منچستریونایتد برای جذب او عصبانی است.

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دی لیخت پس از حرف و حدیث های بسیار سرانجام به یوونتوس پیوست و روز گذشته برابر تاتنهام اولین بازی خود برای این تیم را انجام داد. او سخت مورد توجه بارسا و پی اس جی نیز قرار داشت ولی در نهایت یووه را انتخاب کرد.

در مورد دی لیخت نشریه میرر ادعا کرده بود که سال گذشته منچستریونایتد به دلیل چاقی پدرش حاضر به جذب او نشده چرا که سران باشگاه اعتقاد داشتند این ژن به او هم ارث رسیده است.

دی لیخت:/ می گفتند به خاطر چاقی پدرم من را نمی خواهند

دی لیخت در مصاحبه با یک نشریه هلندی به انتقاد از این شایعات پرداخت و گفت:« هر روز یک شایعه جدید در مورد خودم می خواندم و همیشه منتظر یک ادعای جدید بودم. حتی خبری خواندم که در آن مدعی شده بودند یک باشگاه به خاطر چاقی بیش از اندازه پدرم حاضر به جذب من نشده است؛ مسخره و باورنکردنی بود.»

دی لیخت در مورد رد پیشنهاد پی اس جی گفت:« پول برای من هرگز مهم نبود و در تصمیم گیری نهایی ام نقشی نداشت. هر کسی من را می شناسد، می داند که یوونتوس را برای پول انتخاب نکردم. در هر صورت هرکسی عقیده خود را دارد و برای من محترم است ولی برخی مواقع ادعاهایی به شدت سطحی در مورد خودم می خوانم.»

مشکلات مالیاتی مینو رایولا(ایجنت دی لیخت):« برخلاف شایعات، در هلند از مینو رایولا به نیکی یاد می کنند. برای من مهم نیست دیگران چه در مورد رایولا می گویند و فقط به آنچه که برای من بهتر است، فکر می کنم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...