افزایش 41 درصدی تعداد مددجویان تحت حمایت در آذربایجان‌غربی


افزایش 41 درصدی تعداد مددجویان تحت حمایت در آذربایجان‌غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: تعداد مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌غربی در 3 ماهه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته، 41 درصد افزایش داشته است.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: هم اکنون 84 هزار 592 خانوار با جمعیت 125 هزار و 775 نفر در آذربایجان‌غربی تحت حمایت کمیته امداد بوده که این آمار نسبت به زمان مشابه سال گذشته در تعداد خانوار 25 درصد و تعداد نفرات 41 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی عنوان کرد: همچنین در سه ماهه نخست امسال، یک‌هزار و 279 خانوار در استان جدیداً تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به سرانه دریافتی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی، بیان کرد: هم اکنون میانگین دریافتی هر یک از خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان، 246 هزار تومان است.

سهندی با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 37 هزار و 156 مورد خدمات بهداشتی و درمانی با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و 300 میلیون تومان به مددجویان استان ارائه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به انتقال بیمه پایه مددجویان به بیمه سلامت، میزان هزینه بهداشتی و درمانی این نهاد نسبت به زمان مشابه سال گذشته چهار میلیارد و 600 میلیون تومان کاهش داشته است.



انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی