اطلاعاتی که باید در مورد استهلاک برلیانس C3 کراس بدانید


اطلاعاتی که باید در مورد استهلاک برلیانس C3 کراس بدانید

 کسانی که ظاهر و طراحی بدنه بیرونی برلیانس C3 کراس را دیده‌اند اعتراف می‌کنند که این خودرو طراحی مناسب و متناسبی دارد.

برلیانس C3 کراس به عنوان یک نسخه ارتقا یافته از خودروی برلیانس ۳۲۰ h وارد بازار شد و یک خودروی منحصر به فرد و خاص برای بازار ایران است. این خودروی چینی به مراتب گزینه‌های بیشتری در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد و به همین دلیل محبوبیت خوبی پیدا کرده است. به نظر می‌رسد که بخش مهمی از خرید و فروش برلیانس C3 کراس مربوط به همین ویژگی‌های ارتقا یافته و همچنین آپشن‎های برتر این خودرو باشد.

واقعیتی که وجود دارد این است که طرفداران خرید برلیانس C3 کراس هنوز در مورد استهلاک آن نگران هستند و می‌خواهند بدانند که برای چه مدت زمانی بر روی این خودرو می‌توانند حساب کنند.

برلیانس C3 کراس نمی‌تواند استهلاک بالایی داشته باشد

این یک جمله امیدوار کننده برای خودروی برلیانس کراس است که تقریباً هم به کارکرد خودرو و هم به ویژگی‌های طراحی آن برمی‌گردد. در وهله اول همه ما می‎دانیم که خودروهای برلیانس تحت لیسانس شرکت بی ام و آلمان هستند. این خود می‌تواند نوعی تعیین کننده کیفیت این خودروها باشد و به عنوان یک معیار قضاوت برای استهلاک برلیانس C3 کراس محسوب می‌شود. در طرف مقابل این خودرو بیشتر برای مسیرهای شهری و مسیرهای معمولی استفاده می‌شود و کاربرد چندانی در حوزه آفرود ندارد. این موضوع باعث شده که سطح انتظار خریداران پایین بیاید و در نتیجه فشار زیادی به خودرو وارد نکنند.

اطلاعاتی که باید در مورد استهلاک برلیانس C3 کراس بدانید

طراحی خودرو برلیانس C3 کراس به صورت نیروی آیرودینامیک و مناسب است

کسانی که ظاهر و طراحی بدنه بیرونی برلیانس C3 کراس را دیده‌اند اعتراف می‌کنند که این خودرو طراحی مناسب و متناسبی دارد. این موضوع نشان دهنده طراحی آیرودینامیکی خودرو است که کمترین مقاومت ممکن در برابر نیروی باد را ایجاد می‌کند. از طرف دیگر برای سیستم تعلیق خودرو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده شده است. سیستم عقب خودرو هم از نوع سیستم تعلیق نیمه مستقل میله پیچشی است که توانایی ضربه‎پذیری فوق‎العاده‎ای دارد. تمامی این موارد در طراحی خودرو یعنی در حین رانندگی در مسیرهای نامناسب کمترین فشار موج را به بدنه و به ستون‌های خود را وارد می‌کنید و این باعث می‌شود که طول عمر بدنه و شکل ظاهری خودرو برای شما مناسب باشد.

تأثیر مشخصات فنی برلیانس C3 کراس بر آمار استهلاک خودرو

اگر در بازار خرید برلیانس C3 کراس حضور داشته باشید یا به طور کلی در مورد خودروهای برلیانس اطلاع داشته باشید، دو نوع موتور در آنها استفاده شده است که حجم آنها به ترتیب 1.5 لیتر و 1.6 لیتر است. برای هدایت هر کدام از این موتورها از گیربکس دستی و گیربکس اتومات استفاده می‌شود. نهایت سرعت گزارش شده برای موتورها هم به ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است. در سیستم پایداری خودرو از ترمز ضد قفل ABS و سیستم توزیع نیروی الکتریکی EBD استفاده شده است. بنابراین نه‌تنها سرعت خودرو بیش از حد بالا نمی‌رود، شما مطمئن هستید که در هر لحظه خود را تحت کنترل خود دارید و این به طور مستقیم بر صدمه بر بدنه و استهلاک خودرو تأثیر مثبت دارد.

اطلاعاتی که باید در مورد استهلاک برلیانس C3 کراس بدانید

ممکن است خودرو خیلی زود ریخت اولیه خود را از دست دهد

خودرو برلیانس C3 کراس از جمله خودروهای کراس‎اور سایز کوچک محسوب می‌شود و به همین دلیل یک ایراد بزرگ در ساختار آنها وجود دارد. به طور کلی خودروهای کراس‎اور به صلابت خودروهای شاسی بلند نیستند و استحکام خودروهای سواری را ندارند. این موضوع باعث می‌شود که شرایط نامناسب رانندگی خیلی سریع بر روی شکل ظاهری خودرو تأثیر منفی گذاشته و خودرو حالت افت به خود بگیرد. البته این فقط محدود به خرید برلیانس C3 کراس نیست و تقریباً در همه خودروهای کراس‎اور رخ می‌دهد.

اگر می‌خواهید شانس خود را برای پرداخت قیمت برلیانس C3 کراس امتحان کنید توصیه ما این است که حتماً به نمونه‌های کارکرده این خودروها توجه کنید تا ببینید که آیا بعد از مدت زمان استفاده عملکرد مناسبی دارند یا خیر. احتمالاً بتوانید در سایت دیوار نمونه‌هایی از برلیانس C3 کراس کارکرده پیدا کنید تا پاسخ بهتری برای سؤالات خود داشته باشید. کیفیت ساخت خودروهای برلیانس به شکلی است که شما می‌توانید برای یک پروژه بلند مدت بر روی آنها حساب کنید. در هر صورت این خودروها توسط یک شرکت معتبر آلمانی تأیید شده‌اند و از طرف دیگر شرکت پارس خودرو به عنوان یک نمایندگی مهم وظیفه تولید و واردات قطعات آنها را بر عهده دارد.

منبع : ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟