انعقاد تفاهم‌نامه برای آزادسازی بخشی از اراضی در محدوده پایگاه دریایی ارتش بوشهر


انعقاد تفاهم‌نامه برای آزادسازی بخشی از اراضی در محدوده پایگاه دریایی ارتش بوشهر

استاندار بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه برای آزادسازی بخشی از اراضی در محدوده پایگاه دریایی ارتش بوشهر خبر داد و گفت: برای آزادسازی اراضی یاد شده پیگیری‌های لازم انجام شود تا پروژه‌های مورد نظر شتاب بیشتری یابد.

به گزارش" بوشهر 24" ؛ به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر با تاکید بر این نکته که عزم دولت امسال تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان‌ها است اظهار داشت: امسال باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان بوشهر زمینه تسریع در تکمیل مسکن مهر در شهرهای استان بوشهر فراهم تا پرونده تکمیل این واحدهای مسکونی امسال بسته شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل مسکن مهر برازجان خواستار حل مشکل این طرح در حوزه آب و فاضلاب شد و بیان کرد: برای تعهداتی که باید در این زمینه انجام شود اعتبارات لازم تخصیص یابد.

وی، با تاکید بر تعیین تکلیف مسکن شهرهای استان خاطر نشان کرد: باید با ارائه راهکارهای لازم زمینه تکمیل طرح‌های مسکن مهر انجام تا گرفتاری مردم در این بخش رفع شود.

گراوند به اجرای شهرک مسکونی سیراف پرداخت و بیان کرد: در مورد اجرای شهرک مسکونی سیراف پیگیری‌های لازم در زمینه حل مشکلات زیست محیطی انجام شود که در این زمینه باید موضوع مشکلات محیط زیست آن تعیین تکلیف شود.

استاندار بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه برای آزادسازی بخشی از اراضی در محدوده پایگاه دریایی ارتش بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای آزادسازی اراضی یاد شده پیگیری‌های لازم انجام شود تا پروژه‌های مورد نظر شتاب بیشتری یابد.

وی، با بیان اینکه محدودیت اراضی در شهر بوشهر یکی از مشکلات مهم این شهر است تاکید کرد: با اجرایی شدن تفاهم‌نامه آزاد سازی بخشی از اراضی پایگاه دریایی بوشهر زمینه تامین اراضی برای ساخت مسکن فراهم می‌شود که برای ساخت مسکن کارکنان دولت در شهر بوشهر برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

گراوند بازسازی و عمران بافت‌های ناکارآمد و فرسوده استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای احیا بافت‌های فرسوده و ساخت مسکن در این بافت‌‌ها تسهیلات ویژه مصوب و تخصیص یافته است.

استاندار بوشهر از افزایش سقف وام مسکن مهر خبر داد و بیان کرد: برای تسریع در تکمیل مسکن مهر استان بوشهر با توجه به افزایش تسهیلات بانکی از 40 میلیون به 50 میلیون تومان زمینه پرداخت وام 50 میلیون تومانی به متقاضیان این طرح برای تکمیل پروژه مسکن مهر فراهم شود.

خبر گزاری فارس/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...