تورهای تفریحی آریانهاد


تورهای تفریحی آریانهاد

شرکت توریستی آریا نهاد از سال 1394 تور کشتی کروز یونان بدون ویزا را به صورت انحصاری اجرا نموده و افتخار میزبانی بیش از 5000 نفر از هموطنانمان را در تور کشتی کروز یونان داشته است

شرکت توریستی آریا نهاد از سال 1394 تور کشتی کروز یونان بدون ویزا را به صورت انحصاری اجرا نموده و افتخار میزبانی بیش از 5000 نفر از هموطنانمان را در تور کشتی کروز یونان داشته است

تور کشتی کروز یونان تابستان ۹۸ یک هتل 5 ستاره مجلل شناور در آب است که به شما این امکان را می دهد که از جزایر یونان به راحتی و بدون ویزا دیدن کنید و این موضوع فقط به این دلیل است که آژانس آریانهاد با سپردن ضمانت نامه های سنگین، توانسته این امکان را برای ایرانیان نیز فراهم کند تا مانند مردمان ترک از توافقی که بین مقامات ترکیه و یونان امضا شده که شهروندان ترکیه بدون نیاز به ویزا و فقط از طریق تور کشتی کروز یونان سفر کنند، بهره مند شوند و بدون ویزا از یونان بازدید نمایند.

شرکت توریستی آریا نهاد از سال 1394 تور کشتی کروز یونان بدون ویزا را به صورت انحصاری اجرا نموده و افتخار میزبانی بیش از 5000 نفر از هموطنانمان را در تور کشتی کروز یونان داشته است

تور کشتی کروز یونان بدون ویزا بهترین فرصت است تا از زیباترین مناطق و جزایر یونان مانند: اقامت در هتل 5 ازمیر، آتن بندر پیرائوس، جزیره میکونوس، جزیره میلوس، جزیره سانتورینی، جزیره کرت شهر هراکلیون و در روز آخر برگشت، جزیره کوش آداسی دیدن کنید .

در تور کشتی کروز یونان بدون ویزا شما میتوانید از این جزایر زیبا واقع در یونان دیدن کنید سفری که اگر بخواهید در حالت عادی انجام دهید هزینه های سرسام آوری را بهمراه خود دارد، اما تور کشتی کروز یونان این سفر را با هزینه معقول برای شما فراهم کرده است.

شما درتور کشتی کروز یونان، روزها را به بازدید و تفریح در جزیره‌های یونان می‌پردازید، شب‌ها را با آرامش کامل در کشتی با تفریحات شبانه سپری می کنید و صبح روز بعد در جزیره‌ای زیبای دیگر خواهید بود.

پیشنهاد ما به شما رزرو تور کشتی کروز تابستان امسال است و توصیه می کنیم این سفر رویایی را از دست ندهید .

البته هر ساله تور کشتی کروز یونان نوروز و تور کشتی کروز یونان تابستان جزو تورهای شرکت توریستی آریا نهاد می باشد و اگربه دنبال سفری پر از آرامش و امکانات خوب هستید با تورکشتی کروز آریا نهاد سفر کنید .

All Inclusive خدماتی که در تور کشتی کروز یونان آریانهاد به شما مسافرین عزیز تعلق می گیرد خدمات پذیرایی بصورت می باشد .

تور ارمنستان

بهترین سفرو خرید تور ارمنستان را از شرکت معتبری مثل آریانهاد بخواهید

با خرید تور ارمنستان آریانهاد شما میتوانید با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید

هدف از خرید تور ارمنستان داشتن پکیجی کاملی از مواردی مانند بلیط رفت و برگشت طبق تاریخ مورد نظر شما، رزرو هتل طبق خدمات درخواستی شما ، ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل و بلعکس، بیمه مسافرتی و خدمات گشت رایگان طبق هماهنگی شرکت توریستی آریانهاد با کارگزار می باشد .

خریدن تور ارمنستان یکی از راحت ترین و بهترین روش سفر کردن و در بعضی مواقع به صرفه ترین نوع سفر می باشد .

اما اگر قصد خرید تور ارمنستان بصورت مجزا را دارید یعنی اگر قصد خرید روی سایتهای آنلاین بصورتی که بلیت را جداگانه و هتل را جداگانه خریداری کنید باید این را بدانید که خدمات ترانسفر و گشت شهری به شما تعلق نمی گیرد و اگر هم بخواهید روی سایت ترانسفر را خریداری کنید هزینه های سفر به ارمنستان خیلی بالاتر از تور محاسبه می شود .

و در فصل های مناسب سفر یعنی تور ارمنستان تابستان بهترین روش سفر از نظر هزینه ، خرید پکیج کامل تور ارمنستان از شرکتهای مورد تایید مانند آریا نهاد می باشد .

شما با مراجعه به سایت شرکت توریستی آریا نهاد می توانید به قسمت تور ارمنستان وارد شوید و جزییات سفر و تور ارمنستان را مطالعه کرده و در صورت تایید با این شرکت و بخش فروش تور ارمنستان تماس بگیرید و تور ارمنستان مورد تایید خود را از تیم حرفه ای فروش این شرکت خریداری کنید .

درسته که راه های سفر به این کشور هم زمینی با اتوبوس و یا خودرو شخصی می باشد اما طول زمانی آن نزدیک به 16 ساعت و 15 دقیقه و مسافت آن از تهران تا ایروان نزدیک به 1.141 کیلومتر می باشد .

و بهترین روش سفر به این کشور خرید تور ارمنستان هوایی می باشد ، از نظر زمانی شما یک ساعت در هواپیما هستید تا در فرودگاه بین المللی وارد شوید و هم از نظر اینکه شما در سفر احساس خستگی نمی کنید و می توانید با خرید تور ارمنستان هوایی با خیالی آسوده از نظر مسافت و راحتی و زود رسیدن به مقصد ، احساس خوبی داشته باشید .

تور ارمنستان تابستان امسال را از دست ندهید در این فصل شما می توانید از تفریحات آبی و از آب و هوای این کشور نهایت لذت را ببرید و همینطور از تعطیلات تابستای خود به راحتی استفاده کنید .

اگر به دنبال تور ارزان ارمنستان هستید بهتر است با شرکت توریستی آریا نهاد تماس بگیرید ، تا کادر حرفه ای این مجموعه به شما کمک کنند تا بتوانید تور ارمنستان ارزان خریداری کنید یا بهتر بگویم تا شما بتوانید با قیمت مناسب تور ارمنستان را خریداری کنید

به دلیل نداشتن دردسر اخذ ویزای ارمنستان شما میتوانید از تور ارمنستان ارزان شرکت توریستی آریانهاد استفاده کنید به شرط اینکه آماده سفر باشید یعنی زمانی که این شرکت جهت سفر ارمنستان هوایی اعلام نرخ ارزان کرد شما آماده سفر باشید .

مطمئنا کلمه لحظه آخری تور ارمنستان و دیگر مسیرها بارها به گوشتان خورده و باید بگم بیشتر مناسب کشورها و مقاصدی است که نیاز به ویزا نداشته باشد و یا اگر مسیرهایی مانند دبی و یا تایلند بود شما از قبل ویزا را تهیه کردید که به راحتی با اعلام شرکتهای توریستی بابت هزینه لحظه آخری هتل و بلیط هواپیما میتوانید اقدام به خرید آنها کنید .

شما میتوانید از تور ارمنستان لحظه آخری آریانهاد استفاده کنید و از قیمت تور ارزان ارمنستان نهایت لذت و رضایت راداشته باشید .

تورهای تفریحی آریانهاد

تور استانبول

با خرید تور استانبول آریانهاد شما میتوانید با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید .

هدف از خرید تور استانبول داشتن پکیجی کاملی از مواردی مانند بلیط رفت و برگشت طبق تاریخ مورد نظر شما ، رزرو هتل طبق خدمات درخواستی شما ، ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل و بلعکس ، بیمه مسافرتی و خدمات گشت رایگان طبق هماهنگی شرکت توریستی آریانهاد با کارگزار می باشد .

خریدن تور استانبول یکی از راحت ترین و بهترین روش سفر کردن و در بعضی مواقع به صرفه ترین نوع سفر می باشد . .

اما اگر قصد خرید تور استانبول بصورت مجزا را دارید یعنی اگر قصد خرید روی سایتهای آنلاین بصورتی که بلیت را جداگانه و هتل را جداگانه خریداری کنید باید این را بدانید که خدمات ترانسفر و گشت شهری به شما تعلق نمی گیرد و اگر هم بخواهید روی سایت ترانسفر را خریداری کنید هزینه های سفر به استانبول خیلی بالاتر از تور محاسبه می شود .

و در فصل های مناسب سفر یعنی تور استانبول تابستان بهترین روش سفر از نظر هزینه، خرید پکیج کامل تور استانبول از شرکتهای مورد تایید مانند آریا نهاد می باشد .

شما با مراجعه به سایت شرکت توریستی آریانهاد می توانید به قسمت تور استانبول وارد شده و جزییات سفر و تور استانبول را مطالعه کرده و در صورت تایید با این شرکت و بخش فروش تور استانبول تماس بگیرید و تور استانبول مورد تایید خود را از تیم حرفه ای فروش این شرکت خریداری کنید .

درسته که راه های سفر به این کشور هم زمینی با اتوبوس و یا خودرو شخصی می باشد اما طول زمانی آن نزدیک به 27ساعت و 30 دقیقه و مسافت آن از تهران تا ایروان نزدیک به 2.442 کیلومتر می باشد .

و بهترین روش سفر به این کشور خرید تور استانبول هوایی می باشد، از نظر زمانی شما 2 ساعت و 45 دقیقه تا 3ساعت و 10 دقیقه در هواپیما هستید تا در فرودگاه بین المللی استانبول وارد شوید و هم از نظر اینکه شما در سفر احساس خستگی نمی کنید و می توانید با خرید تور استانبول هوایی با خیالی آسوده از نظر مسافت و راحتی و زود رسیدن به مقصد، احساس خوبی داشته باشید .

تور استانبول تابستان و تور استانبول مرداد ماه را از دست ندهید در این فصل شما می توانید از تمامی مناطق دیدنی این شهر چه مناطق تفریحی و چه مناطق دیدنی و تاریخی استانبول و از آب و هوای این کشور نهایت لذت را ببرید و همینطور از تعطیلات تابستای خود به راحتی استفاده کنید .

بهترین زمان سفر به استانبول از نظر خرید و جشنواره های تابستانی تور استانبول مرداد ماه می باشد .

اگر به دنبال تور ارزان استانبول هستید بهتر است با شرکت توریستی آریا نهاد تماس بگیرید ، تا کادر حرفه ای این مجموعه به شما کمک کنند تا بتوانید تور استانبول ارزان خریداری کنید یا بهتر بگویم تا شما بتوانید با قیمت مناسب تور استانبول را خریداری کنید

به دلیل نداشتن دردسر اخذ ویزای استانبول شما میتوانید از تور استانبول ارزان شرکت توریستی آریانهاد استفاده کنید به شرط اینکه آماده سفر باشید یعنی زمانی که این شرکت جهت توراستانبول هوایی اعلام نرخ ارزان کرد شما آماده سفر باشید .

در کل قیمت تور استانبول به تاریخ سفر مورد نظر، نوع هواپیما و کلاس پروازی، نوع هتل انتخابی شما و درجه آن ( مانند سه ستاره – چهار ستاره و یا پنج ستاره ) تعداد شبهای اقامت شما و خدمات دیگری که مانند گشت ها و ... بستگی دارد .

تورهای تفریحی آریانهاد

تور قبرس

بهترین راه سفر به قبرس خرید تور قبرس از شرکت معتبری مثل آریا نهاد بخواهید

با خرید تور قبرس آریانهاد شما میتوانید با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید

هدف از خرید تور قبرس داشتن پکیجی کاملی از مواردی مانند بلیط رفت و برگشت طبق تاریخ مورد نظر شما، رزرو هتل طبق خدمات درخواستی شما، ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل و بلعکس، بیمه مسافرتی و خدمات گشت رایگان طبق هماهنگی شرکت توریستی آریانهاد با کارگزار می باشد

خریدن تور قبرس یکی از راحت ترین و بهترین روش سفر کردن و در بعضی مواقع به صرفه ترین نوع سفر می باشد

اما اگر قصد خرید تور قبذس بصورت مجزا را دارید یعنی اگر قصد خرید روی سایتهای آنلاین بصورتی که بلیت را جداگانه و هتل را جداگانه خریداری کنید باید این را بدانید که خدمات ترانسفر و گشت شهری به شما تعلق نمی گیرد و اگر هم بخواهید روی سایت ترانسفر را خریداری کنید هزینه های سفر به قبرس خیلی بالاتر از تور محاسبه می شود

در کل بهتر است بدانید که در وحله اول قصد سفر به کدام یک از نقاط قبرس را دارید ؟

خرید تورقبرس شمالی و یا خرید تور قبرس اروپایی ؟

تور قبرس شمالی و یا قبرس ترک در منطقه شمالی قبرس قرار دارد و برای سفر تور قبرس شمالی یا همان تور قبرس ترک نیار به اخذ ویزا نیست .

اما برای سفر و خرید تور قبرس اروپایی شما نیاز به اخذ ویزای شنگن دارید که شما با داشتن ویزای قبرس اروپایی امکان ورود به کشورهای حوزه شنگن را نیز دارید .

بهترین زمان خرید تور قبرس شمالی تابستان می باشد که هم از لحاظ آب و هوا و هم از لحاظ تفریحات کاملا مناسب می باشد

بهترین روش سفر از نظر هزینه ، خرید پکیج کامل تور قبرس شمالی و تور قبرس اروپایی از شرکتهای مورد تایید مانند آریانهاد می باشد .

شما با مراجعه به سایت شرکت توریستی آریا نهاد می توانید به قسمت تور قبرس آریانهاد وارد شوید و جزییات سفر و تور قبرس را مطالعه کرده و در صورت تایید و برای خرید با این شرکت و بخش فروش تور قبرس شمالی و یا تور قبرس اروپایی تماس بگیرید .

جهت خرید تور قبرس شمالی باید بدانید که از تهران تا منطقه شمالی کشور قبرس در حدود 3 ساعت و 50 دقیقه تا 4 ساعت طول پرواز این مسیر می باشد .

اگر به دنبال تور قبرس لحظه آخری هستید بهتر است با شرکت توریستی آریا نهاد تماس بگیرید ، تا کادر حرفه ای این مجموعه به شما کمک کنند تا بتوانید تور قبرس شمالی لحظه آخری خریداری کنید یا بهتر بگویم تا شما بتوانید با قیمت مناسب تور قبرس شمالی را خریداری کنید .

به شرط اینکه آماده سفر باشید یعنی زمانی که این شرکت جهت سفر اعلام نرخ لحظه آخری کرد شما آماده سفر باشید.

مطمئنا کلمه لحظه آخری تور قبرس شمالی و یا قبرس اروپایی و دیگر مسیرها بارها به گوشتان خورده و باید بگم بیشتر مناسب کشورها و مقاصدی است که نیاز به ویزا نداشته باشد و یا اگر مسیرهایی مانند دبی و یا تایلند و یا قبرس اروپایی بود شما از قبل ویزا را تهیه کردید که به راحتی با اعلام شرکتهای توریستی بابت هزینه لحظه آخری هتل و بلیط هواپیما میتوانید اقدام به خرید آنها کنید .

برای اطلاع بیشتر از تورهای آریانهاد به سایت www.arianahad.com مراجعه نمایید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج