شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ملزم به جبران خسارت مسافران است


شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ملزم به جبران خسارت مسافران است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در انتقال مسافران از فرودگاه مهرآباد به مشهد: این شرکت ملزم به اجرای دستورالعمل حقوق مسافران و جبران خسارت آنهاست

رضا جعفرزاده در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: مشکل اصلی تاخیر در این پرواز، نقص فنی ایجاد شده هواپیماست و هم اکنون کارشناسان فنی، مشغول رفع نقص این پرواز هستند.
وی افزود: با این وجود، شرکت ایران ایرتور، بر اساس آیین نامه و دستورالعمل حقوق مسافر باید ضمن پذیرایی از مسافران بازمانده از سفر، خسارت ناشی از دیرکرد را به مسافران پرداخت کند.
بر اساس این آیین نامه، مسافران می‌توانند پس از انجام سفر با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان هواپیمایی کشوری و طرح شکایت از خطوط هواپیمایی مربوطه و تایید این سازمان، خسارت دیرکرد و تاخیر خود را دریافت کنند.
بر اساس اظهارات مسافران این پرواز، پرواز شماره ۹۶۰ شرکت هواپیمایی ایران ایر تور که قرار بود مسافران را درساعت ۶ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کند هنوز اقدام به صدور کارت پرواز برای مسافران نکرده و موجبات سردرگمی و سرگردانی مسافران شده است.
بر اساس اظهارات یک مسئول در فرودگاه مهرآباد، پرواز جایگزین این پرواز حداکثر تا ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه مهرآباد رسیده و بعد از طی تشریفات قانونی، مسافران را به مشهد مقدس منتقل خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا