دیوارنگاره گام دوم انقلاب رونمایی شد


دیوارنگاره گام دوم انقلاب رونمایی شد

دیوارنگاره «کلیدواژه‌های گام دوم انقلاب» دربردارنده 12 سرفصل‌ گام دوم انقلاب اسلامی است که به عنوان یک محصول تولیدی توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دیوارنگاره «کلیدواژه‌های گام دوم انقلاب» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تولید شده است. این محصول که شامل ۱۲ کلیدواژه از بیانیه معروف مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم» است، صبح روز یکشنبه ۳۰ تیرماه با حضور سعید اوحدی رییس و جمعی از مدیران و معاونان سازمان فرهنگی هنری رونمایی شد.

«سید علیرضا فاطمیان‌پور» درباره این محصول گفت: پس از بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» مجموعه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر اساس کلیدواژه‌های این سخنان شامل ۱۲ اصل «جوان»، «عزت ملی»، «اقتصاد»، «سبک زندگی»، «علم»، «پژوهش»، «عدالت»، «خانواده»، «آزادی»، «استقلال»، «اخلاق» و «معنویت» تعریف شد. ما با مشورت جمعی از اندیشمندان تلاش کردیم تا برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری بر اساس تحقق این اهداف طراحی کنیم و تا به امروز برنامه‌هایی را بر همین مبنا پیش برده‌ایم.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری افزود: دیوارنگاره «گام دوم انقلاب» نخستین گامی بود که برای تولید محصولات فرهنگی در این راستا برداشتیم. این اثر که به همت سازمان فرهنگی هنری تولید شده است دربردارنده همه سرفصل‌های گام دوم انقلاب اسلامی است و به زودی در سطح فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی توزیع می‌شود. قرار است پوستری نیز از این محصول تولید شود و به شکل گسترده‌تری در مراکز فرهنگی هنری توزیع شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم محصولات بیشتری را در این زمینه تولید کنیم چرا که آشنایی بصری با این کلیدواژه‌ها می‌تواند به جاری شدن این مفاهیم کمک کند.

وی در پایان گفت: به زودی فراخوانی برای تولید محصول و ایده‌پردازی در زمینه «گام دوم انقلاب» منتشر خواهد شد که امیدواریم منجر به تولید آثاری خلاقانه در این زمینه شود.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور