سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش


روش های سوپراز کردن در روز تولد می توانید دوست و رفیق صمیمی خود را در روز تولدش سوپرایز کنید. در این مطلب روش هایی را به شما می گوییم که باعث غافلگیر کردن دوست شما در روز تولدش می شود. تصور کنید در محل کار هستید و مشغول انجام دادن کارهای روزانه هستید و … نوشته سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش اولین بار...

روش های سوپراز کردن در روز تولد

می توانید دوست و رفیق صمیمی خود را در روز تولدش سوپرایز کنید. در این مطلب روش هایی را به شما می گوییم که باعث غافلگیر کردن دوست شما در روز تولدش می شود.

تصور کنید در محل کار هستید و مشغول انجام دادن کارهای روزانه هستید و به ناگهان دوست و همکار شما با یک کار خلاقانه شما را در روز تولدتان سوپرایز می کند که این باعث می شود تولدی خاطره انگیزی داشته باشید.

همه عاشق سوپرایز شدن هستند و اگر این غافلگیری در روز تولد از سمت یک رفیق صمیمی باشد بسیار جالب و به یادماندنی می شود. در این مطلب ایده هایی برای سوپرایز کردن دوست صمیمی در روز تولد داریم که برای شما جالب هستند.

اگر رفیق شما از زمان کودکی با شما دوست است

گالری عکس های آویز درست کنید

برای افرادی که سال ها است دوست هستند، یادآوری خاطرات شیرین گذشته بسیار خوشحال کننده است.

تعدادی از عکس های قدیمی و جدسد می تواند خاطرات شما و دوست صمیمی را به یادتان بیاورد و همچنین عکس هایی که علاقه به آنها دارد با تم سیاه و سفید می توانید چاپ کنید، به نخ بادکنک وصل کنید و با کمک اعضای خانواده از این عکس ها یک گالری زیبا بسازید و در اتاق خواب او نصب کنید.

سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش

پیام مخفی برایش بفرستید

برای این کار باید با خانواده و دوستان خود صحبت کنید تا رو تولد و هنگامی که او در منزل نیست بتوانید وارد اتاق خواب او شوید. سپس تعداد زیادی پیام تبریک تولد، جوک و … ررا بر روی کاغذهای مختلف بنویسید و بر روی هر کدام ادرس پیام بعدی را که داده اید در نقاط پنهان اتاق خواب او مخفی کنید.

به این صورت که نخستین پیام را در جایی جلوی چشم او مصلا بر روی تخت قرار دهید و در آخر یادداشت، مکان یادداشت بعدی را بدهید، او تا مدت زیادی سرگرم دنبال کردن آدرس ها و خواندن یادداشت های محبت آمیز شما می شود.

سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش

کیک تولد سفارشی

برای غافلگیر کردن در روز تولد شیرینی تر و کیک تولد ایده خوبی است.

اگر دوست شما به کیک و شیرینی علاقه دارد می توانید یک کی تولد خاص و سفارشی مرتبط با شغل یا علایق او انتخاب کنید. مثلا می توانید یک کیک به شکل گیتار برای او تهیه کنید.

اگر دستپخت شما خوب است پس می توانید برای او کیک تولد درست کنید و بر روی کیک را با سلیقه خود تزیین کنید. درست کردن کاپ کیک، پای یا دسرهای خوشمزه هم ایده دیگری برای سوپرایز کردن دوست شما در این روز است.
حتما بخوانید: 15 ایده برای سوپرایز کردن و تبریک تولد از راه دور برای عشق، همسر، دوست و مادر

سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش

اگر تولد همکار شما است

در ماشین تولد بگیرید

می توانید برای همکار صیمیم خود در ماشین تولد بگیرید و تولدش را تبریک بگویید.در این محیط تولد بسیار خودمانی و جالب می شود.

ما پیشنهاد می کنیم که روز تولد دوست سوئیچ ماشین او را پنهانی بردارید و درون آن را با بادکنک و وسایل تزیینی مخصوص تولد پر کنید، بدون شک روبرو شدن با ماشین پر از بادکنک و پیام های مخبت آمیز تواد پس از یک روز کسل کنده کاری به او حس خوبی می دهد.

سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش

سراغ کمد او بروید

اگر در محیط کار یا باشگاه و … هر یک کمد شخصی خودش را دارد برای چند ساعت می توانید کلید آن را بردارید و کمد شخصی او را تزیین کنید، می توانید از بادکنک، کاغذ کادو، کارت تبریک و … برای این کار استفاده نمایید و روز تولد او را تبدیل به روزی خاص کنید.

سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش

اگر می خواهید هم اتاقی خود را سوپرایز کنید

استفاده از پاکت نامه

برای سوپرایز کردن دوست خود در روز تولدش می توانید پاکت نامه هایی با اندازه های مختلف در رنگ های مختلف تهیه کنید. این پاکت نامه ها را باید طوری رو دیوار اتاق او نصب کنید که عدد سن او را نشان بدهد و در هر کدام یادداشتی از طرف خودتان و اعضای خانواده اش و یا دیگر دوستان به مناسبت روز تولدش قرار دهید.

اگر فکر می کنید که به عدد سنش حساس است می وانید پاکت نامه ها را در چند ردیف بر روی دیوار بچسبانید و روی هر کدام تاریخی بنویسید تا در روز مشخص باز شود.

حتماب بخوانید: متن تولدم مبارک | متن روز تولدمه | عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک تولد خودم

سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش

بادکنک هم جذاب است

می توانید یکی از اتاق ها یا دیگر بخش های منزل را پر از بادکنک کنید و به محض ورود او، بادکنک ها را در فضا آزاد کنید.

اگر زمان زیادی برای این کار دارید می توانید روی هر کدام از بادکنک ها کلمات یا جملات احساسی بنویسید. دوست شما این صحنه را هیچ وقت فراموش نمی کند.

می توانید بادکنک ها را در فضاهای کوچک هم قرار دهید و اگر بادکنک ها کم هستند می توانید آن را درون کمد قرار دهید.

بخوانید: اس ام اس تبریک تولد عزیزان

سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش

نخ جادویی هم جالب است

برای تحریک حس کنجکاوی دوست صمیمی خود می توانید از این ایده بهره ببرید.

یک نخ بلند بردارید و یک سر انرا به هدیه مورد نظر خود و سر دیگر را به انگشت دوست خود بزنید (در حالی که خوابیده است) و منتظر بمانید تا بیدار شود. بدون شک پس از بیدار شدن از نخ گره خورده به انگشتش تعجب می کند و با دنبال کردن این نخ به هدیه تولد می رسد.

بدون شک این هدیه بسیار برای او جالب خواهد بود و در ذهنش می ماند. البته این کار را صبح خیلی زود و هنگامی انجام دهید که خواب او عمق است.

سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش

صبحانه تولد خاصی تدارک ببینید

به صبحانه مورد علاقه دوست خود فکر کنید. آیا برای وعده صبحانه کلوچه یا آب میوه خاصی را دوست دارد؟ رابطه او با مرباها چطور است؟ می تونید یک صبحانه بی نظیر که دوست دارد برای او تهیه کنید تا سوپرایز شود.

صبح زودتذ از رفیق خود بیدار شوید و پس از آماده کردن صبحانه آن را روی سینی بچینید و به اتاق او ببرید، یک یاددات تولد و یک گل زیبا هم می توانید کنار سینی قرار دهید.

سوپرایز کردن روز تولد + روش هایی برای سوپرایز کردن دوست و رفیق در روز تولدش

دیگر ایده ها برای سوپرایز کردن در روز تولد

به جاده بزنید

اگر می دانید که دووست شما در روز تولدش برنامه خاصی ندارد یکی از بهترین کارها این است که یک برنامه ریزی برای سفر یک روزه داشته باشید و می توانید به دیگر دوستان هم اطلاع بدهید که با شما همراه شوند. قبل از رفتن به او بگویید که برای کاری باید به بیرون بروید و تا او را دیدید در مورد سفر یک روزه با او صحبت کنید تا سوپرایز شود.

نقاشی چهره او

یکی از هدیه های جالب هنری نقاشی چهره دوست شما است. یکی از عکس هایی از دوستتان که به آن عکس علاقه مند است را بردارید و این عکس را به صورت نقاشی درآورید و به او بدهید.

بلیط هواپیما یا قطار

یکی دیگر از هدیه های جالب توبد خرید بلیط است و البته می توانید برای او یک هتل هم رزرو کنید تا خوشحال تر شود. اگر می توانید او را در این سفر همراهی کنید تا خوشحال تر شود.

تبریک تولد دوست در مدرسه

اگر همکلاسی شما تولدش است می توانید با دیگر همکلاسی ها برای او کیکی تهیه کنید و بر روی تخته سیاه شعر یا متن زیبایی برای او بنویسید و با وسایل تزیینی و برف شادی کلاس را آماده جشن تولد او کنید.

برای انجام دادن این کار بهتر است با معلم یا مدیر مدرسه اطلاع بدهید تا جشن شما خراب نشود.

تبریک تولد دوست در اینستاگرام

برای تبریک تولد دوست خود در اینستاگرگام می توانید از استوری و پست استفاده کنید یا متن های زیبا برای دوست خود بنوسید.

بخوانید: متن تولدم مبارک | متن روز تولدمه | عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک تولد خودم

منبع COCA.IR

تعداد رای: 0 و امتیازات: 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات هولناک از جنایات اشغالگران در گورهای دسته‌جمعی غزه