تجربه یک سفر عالی با خرید تور کشتی کروز یونان بدون ویزا با آریانهاد امکان پذیر می باشد .

سفری منحصر به فرد که تمام خدمات یک هتل 5 ستاره را یک جا با خرید تور کشتی کروز یونان در اختیار دارید

تور کشتی کروز یونان تابستان و تور کشتی کروز یونان نوروز نیز میتوانید از همین حالا رزرو کنید

هزینه تور کشتی کروز یونان بستگی به تاریخ دقیق سفر انتخاب نوع کابین و رزرو نوع ایرلاین تا مقصد ازمیر را دارد .

شما با خرید تور کشتی کروز یونان در مرحله اول به ازمیر سفر کرده و یک شب در هتل 5 ستاره اقامت دارید و مابقی روزهای تور کشتی کروزیونان را داخل کشتی با امکانات کاملی مانند سرویس صبحانه ناهار و شام به همراه نوشیدنی ، استخر، سونا جکوزی ، مراکز خرید و بسیاری از امکانات لوکس دیگر می باشد .

از همه مهتر بحث تور کشتی کروز یونان بدون ویزا است . شرکت توریستی آریانهاد با سپردن ضمانت نامه های سنگین. توانسته این امکان را برای ایرانیانی که خرید تور کشتی کروز یونان را انجام داده اند ، فراهم کند تا از توافق نامه ای که بین وزارت گردشگری یونان و مقامات ترکیه انجام شده که شهروندان ترکیه بدون نیاز به ویزا امکان بازدید از کشور یونان را داشته باشند، استفاده کنند .

شما میتوانید با خرید تور کشتی کروز یونان تابستان و تور کشتی کروز یونان نوروز ازتمامی شهرها و جزایری که طبق برنامه سفر، برنامه آن چیده شده .از کشتی پیاده واز از شهرها و جزایر یونانی به اختیار خودتان دیدن کنید .و درنظر داشته باشید که در کشور یونان در هیچ هتلی اقامت ندارید.

صبحانه، ناهار و شام در ساعات مشخصی در 2 یا 3 رستوران تور کشتی کروز یونان سرو می شود. در صورتی که در آن زمان در جزیره ای توقف داشته باشید، می توانید به کشتی کروز بازگردید. و از خدمات غذایی تور کشتی کروزیونان استفاده نمایید. در غیر اینصورت ناهار و یا شام تور کشتی کروزیونان را از دست خواهید داد. هر چند برنامه سرو غذا در رستوران های تا حدودی با توقف کشتی کروز در جزایر هماهنگ است.

برای اطلاعات بیشتر از تور کشتی کروز یونان آریانهاد با این شرکت که مجری انحصاری تور کشتی کروز یونان تمی باشد تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید .

کشتی کروز یونان

توراستانبول

بهترین زمان خرید تور استانبول آریانهاد و سقر به این شهر زیبای تاریخی ، جذاب و دینی در فصل بهار و تابستان است .

تور استانبول تابستان 98 و سفر به این شهر زیبای تاریخی را به هیچ عنوان از دست ندهید و در نظر داشته باشید تور استانبول تابستان ، وقت مناسبی برای استفاده از تعطیلات این فصل می باشد

تور استانبول ارزان را در ماه های اردیبهشت ،خرداد ، مهر و آبان بدلیل افت میزان سفر و به دلیل سرما با مناسب ترین حالت خود از نظر هزینه می رسد ، یا بهتر بگم تور استانبول ارزان را می توانید رزرو کنید .

تور استانبول آریانهاد را میتوانید از طریق سایت این شرکت بررسی و جهت خرید تور استانبول با این شرکت تماس بگیرید تا کادر مجرب بخش فروش این تور جهت ارائه خدمات بهتر هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت تور استانبول به شما کمک کنند .

شما میتوانید با وارد شدن به سایت این شرکت از نحوه برگزاری تورو قیمت تور استانبول آریانهاد و خرید تور استانبول ارزان از برنامه و نحوه اجرای این تورها با خبر شوید و یا با شماره تماس داخل سایت بابت بررسی بیشتر تماس بگیرید .

قیمت تور استانبول به عواملی مانند تاریخ سفر ، انتخاب نوع هواپیما ، انتخاب هتل مورد نظر و خدمات آن و مدت زمان سفر شما دارد .

در هنگام سفر استانبول تابستان مرداد ماه حتما از مناطق دیدنی و آثار تاریخی و رستورانها و طعم غذای لذیذ این شهر دیدن کنید و از خرید تور استانبول خود نهایت لذت را ببرید .

این مطلب را مد نظر داشته باشید تور استانبول ارزان را در زمان خاص توسط شرکت های توریستی برای تعداد شب های محدود اعلام و طی تاریخ خاص برگزار می شود و سعی کنید برای تاریخی که شرکت به شما جهت تور استانبول ارزان اعلام میکند حاضر باشید در غیر این صورت ممکن است تور استانبول با این شرایط قیمتی را از دست بدهید .

بهترین نحوه سفر به این شهر خرید تور استانبول هوایی می باشد .

هم از نظر راحتی در سفر و هم از نظر کوتاه بودن مسیرهوایی نسبت به سفر زمینی خریدن تو استانبول هوایی به نفع شما می باشد .

شما برای خرید تور استانبول هوایی میتوانید با شرکت توریستی آریانهاد ، بخش فروش تور استانبول هوایی آریانهاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند .

تور قبرس

از همه مهم تر بابت خرید تور قبرس این است که شما قصد ورود که با کدام قسمت کشور قبرس هستید ؟

خواهان خرید تور قبرس شمالی هستید و یا قصد خرید تور قبرس اروپایی را دارید ؟

اگر قصد خرید تور قبرس شمالی را دارید باید بدانید که بابت ورود و خروج به این قسمت که در منطقه شمال قبرس می باشد احتیاج به ویزای قبرس ندارید انگار که وارد کشور ترکیه شده اید ولی برای سفر و خرید تور قبرس اروپایی شما نیاز به اخذ ویزای حوزه شنگن را دارید .

اما بهترین زمان خرید تور قبرس سه ماه فصل بهار می باشد و خرید تور قبرس تابستان می باشد .

و قبل از خرید تور قبرس بهتر است بدانید که گرم ترین دمای این منطقه در تیر ماه حدود 35 درجه سانتی گراد و بهترین دمای هوا در ماه دی که دمای هوا حدود 10 درجه سانتی گرادمی باشد .

برای خرید تور قبرس لحظه آخری میتوانید با شرکت توریستی آریانهاد بخش تور قبرس آریا نهاد تماس گرفته و از تاریخ پروازها و نوع هتل و کلیه خدمات تور قبرس مطلع شوید تا بتوانید تور قبرس لحظه آخری و تور قبرس ارزان را با بهترین قیمت خریداری کنید .

و یا ، با وارد شدن به سایت این شرکت از نحوه برگزاری تورقبرس و قیمت تور قبرس و خرید تور قبرس ارزان از برنامه و نحوه اجرای این تورها با خبر شوید .

شرکت توریستی آریانهاد جهت ارائه خدمات بهتر هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت تور قبرس در کنار شما عزیزان و دوستداران خرید تور قبرس می باشد .

تور قبرس لحظه آخری به این معناست که شرکت توریستی قصد فروش تور خود را با کمترین هزینه را دارد .

تور قبرس لحظه آخری به توری گفته میشود که فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور بین 1 تا 2 روز است و به دلیل عدم تکمیل ظرفیت ، سهمیه رزرو شده توسط شرکت های توریستی، بین 10% تا 50% پایین تر از قیمت واقعی خود به مسافرین عرضه می شود .

تاریخ سفر در تور قبرس لحظه آخری را شما تعیین نمی کنید شرکت توریستی به شما این آفر را از نظر هزینه ، تاریخ سفر ، هتل و نوع ایرلاین می دهد .

خرید تور قبرس تابستان امسال را از دست ندهید هنوز هم فرصت دارید بهتر است از همین حالا اقدام کنید .

هتل و پرواز دلخواه خود را رزرو و به تعداد شب های مد نظر در این شهر اقامت داشته باشید .

برای سفردر فصل بهار به شما خرید تور قبرس اروپایی نوروز و تور قبرس شمالی نوروز را پیشنهاد می کنیم .

کشتی کروز یونان

تور ارمنستان

قبل از سفر و خرید تور ارمنستان بهتر است بدانید که فرودگاه این کشور واقع در پایتخت آن یعنی شهر ایروان می باشد .

شما میتوانید با خرید تور ارمنستان از شهرهایی مانند:ایروان – گیومری – وانادزور – اچمیادزین – هرازدان – آبوویان – آرتاشات – کاپان – آرماویر – گاوار – گوریس – آشتاراک – ماسیس – اسپیتاک – چارنتساوان – سوان – سیسیان – ایجوان – آرارات – دیلیجان دیدن کنید .

بهترین زمان خرید تور ارمنستان هوایی در فصل زمستان بابت حراجیهای و خرید می باشد و برای تفریح و خوش گذرانی بهترین فصل خرید تور ارمنستان هوایی در تابستان می باشد

شما میتوانید با خرید تورارمنستان هوایی در فصل مورد دلخواه که بهترین زمان خرید تورارمنستان تابستان است به این کشور سفر و از مناطق دیدنی و تفریحی و خرید در این شهر نهایت لذت راببرید .

برای خرید تور ارمنستان هوایی فقط کافیست که پاسپورت با اعتبار کافی داشته باشید طبق توافق نامه ای که سال 95 بین دوکشور امضاء شد، شهروندان هر دو کشور که قصد سفرتوریستی را دارند احتیاج به ویزا ندارند . .

البته این مطلب فقط مناسب ویزای توریستی است و اگر قصد خرید تور ارمنستان بابت تجارت ، سرمایه گذاری ، کار و یا تحصیل و... را دارید باید حتما اقدام به اخذ ویزا کنید . .

با خرید تور ارمنستان تابستان ، حتما ازمناطق دیدنی و تاریخی و رستوران های این کشور دیدن کنید مناطقی مانند معبد گارنی ، کلیسای گغارت ، شهر مذهبی اجمیازین ، شهر جرموک و غیره

اگر به دنبال خرید تور ارمنستان ارزان هستید باید متذکر شوم که تور ارمنستان ارزان مخصوص فصل پاییز و زمستان می باشد در فصل بهار و تابستان که اوج زمان سفر و خرید تور ارمنستان می باشد کمتر پیش می آید که بتوانید تور ارمنستان ارزان را رزرو کنید .

و اگر به دنبال تور ارمنستان لحظه آخری می باشید بهتر است از همین الان به مدت 24 ساعت و شاید دور روز دیگر آماده پرواز و سفر به ارمنستان باشید . میتوانید جهت رزرو تور ارمنستان لحظه آخری با شرکت توریستی آریا نهاد تماس گرفته تا کادر مجرب و حرفه ای این مجموعه شما را جهت خرید تور ارمنستان ارزان راهنمایی کنند .

ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری فقط از طریق خرید تور ارمنستان آریانهاد امکان پذیر می باشد

شما با خرید تور ارمنستان آریانهاد از سفر نهایت رضایت را خواهید داشت .

پیشنهاد ما به شما خرید تور ارمنستان هوایی ّازشرکت توریستی آریانهاد می باشد .

کشتی کروز یونان

برای اطلاعات بیشتر به سایت آریانهاد به آدرس com.arianahad.www مراجعه نمایید