افزایش ابر و رگبار پراکنده در گیلان از عصر امروز


افزایش ابر و رگبار پراکنده در گیلان از عصر امروز

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت که از عصر امروز (دوشنبه) شاهد وزش باد، افزایش ابر و در اواخر وقت رگبار پراکنده در استان خواهیم بود.

مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: از عصر امروز با نفوذ جریانات به نسبت ناپایدار شرایط برای افزایش ابر و وزش باد مهیا می شود.

وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، اواخر وقت رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، رگبار باران و احتمال رعدوبرق پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی فردا را با ۳۵ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای فردا را مربوط به ماسوله و جیرنده با ۱۸ درجه عنوان کرد.

به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای امروز رشت ۳۴ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان ۲۴ درجه خواهد بود.

غلامی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای امروز شهرهای بندرانزلی، لاهیجان و آستارا به ترتیب ۳۳، ۳۴ و ۳۴ درجه و کمینه دمای بندرانزلی ۲۵، لاهیجان ۲۱ و آستارا ۲۳ درجه خواهد بود.

وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج دریا بین ۱ / ‏‬ ۰ تا ۶ / ‏‬ ۰ متر، دمای آب ۳۰ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا با احتیاط مناسب است.

۷۲۹۶/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در