هویت ایرانی و اسلامی در کودکان به عنوان یک گفتمان مطرح شود


هویت ایرانی و اسلامی در کودکان به عنوان یک گفتمان مطرح شود

استاندار قزوین در جلسه هماهنگی برگزاری «همایش ملی «هویت ایرانی و اسلامی کودکان» گفت: در رسانه ملی توان خوبی داریم و انتظار می‌رود از امروز دغدغه هویت را در برنامه‌های مختلف مطرح کنند و دنبال پاسخ آن باشند؛ از برنامه‌سازان می‌خواهیم موضوع هویت ایرانی و اسلامی در کودکان را به عنوان یک گفتمان مطرح کنند تا به عنوان موضوع اصلی جامعه مطرح شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، جلسه هماهنگی برگزاری همایش هویت ایرانی و اسلامی کودکان یکشنبه شب در استانداری قزوین برگزار شد.

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در این جلسه گفت: در آموزش و پرورش معمولاً کارهایی که دیده می‌شود و می‌توانیم آمار و ارقام را زودتر ارائه کنیم بیشتر مورد اقبال قرار می‌گیرد و بخش پرورش و تربیت مغفول می‌ماند.

وی بیان کرد: چون آموزش قابل اندازه گیری است بیشتر توجه می‌کنیم و تربیت چون قابل اندازه گیری نیست سراغش نمی‌رویم در حالی که رسالت اصلی ما در نظام اسلامی تربیت انسان‌های متخلص به اخلاق و مؤمن است.

استاندار قزوین تصریح کرد: برگزاری همایش ملی هویت ایرانی اسلامی در کودکان حرکت فرهنگی ارزشمندی است که همه باید کمک کنیم تا این همایش به‌خوبی در استان برگزار شود.

وی بیان کرد: در رسانه ملی توان خوبی داریم و انتظار می‌رود از امروز دغدغه هویت را در برنامه‌های مختلف مطرح کنند و دنبال پاسخ آن باشند؛ از برنامه‌سازان می‌خواهیم موضوع هویت ایرانی و اسلامی در کودکان را به عنوان یک گفتمان مطرح کنند تا به عنوان موضوع اصلی جامعه مطرح شود.

استاندار قزوین گفت: باید روش‌هایی را به کار بگیریم تا مردم به موضوع هویت کودکان حساس شوند و چون شتاب زیادی در پیشرفت جامعه داریم باید با اساتید فن فضایی ایجاد شده تا موضوع جدی گرفته شود.

وی یادآور شد: در همایش ملی هویت ایرانی و اسلامی کودکان لازم است به ابعاد علمی همایش توجه شود و یک برون داد هم داشته باشیم و برای رسیدن به هویت ایرانی به راهکار برسیم.

زاهدی بیان کرد: متخصصان تعلیم و تربیت باید در همایش حضور داشته باشند و اگر در هر کاری مشارکت مردم جلب نشود نتیجه نخواهیم گرفت و متولیان باید والدین را درگیر کنند و از دیدگاه‌های همه گروه‌ها استفاده شود تا دستاوردها بیشتر شود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته